Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اسطوره آبی ها به زودی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب خواهد شد.
به گزارش آریا، از باشگاه چلسی خبر می رسد، فرانک لمپارد به زودی به عنوان سرمربی جدید آبی های لندن معرفی خواهد شد. از طرفی انتقال تانگوی اندومبله به تاتنهام، رکورد گرانترین خرید تاریخ تاتنهام را شکست. همچنین لسترسیتی پیشنهاد 78 میلیون یورویی منچستریونایتد برای جذب هری مگوایر را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- پس از جدایی مائوریتزیو ساری از چلسی به مقصد یوونتوس، نیمکت آبی های لندن خالی مانده است. چلسی مدت هاست علاقه مند به همکاری با فرانک لمپارد است و پتر چک نیز از وی به عنوان یکی از گزینه های باشگاه نام برد. به نقل از Sky Sports، پس از اینکه دربی کانتی به فرانک لمپارد اجازه داد تا برای قبول هدایت چلسی با این باشگاه مذاکره کند، شواهد حاکی از این است که لمپارد طی 48 ساعت آتی هدایت چلسی را بر عهده خواهد گرفت. گفته می شود توافق پس از حصول اطمینان لمپارد در خصوص انتظارات رومن آبراموویچ مالک باشگاه و همچنین برنامه های باشگاه در خصوص محرومیت نقل و انتقالاتی توسط فیفا به دست آمده است. گفته می شود فیلیپ کوکو نیز به عنوان مربی جدید دربی کانتی انتخاب خواهد شد.
- سیتیزن ها به زودی از هافبک جدید خود رونمایی خواهند کرد. رودری از مدت ها پیش برای حضور در منچسترسیتی با قهرمان لیگ برتر به توافق رسید و همین مسئله موجب شده اتلتیکو مادرید شماره 14 این بازیکن را در اختیار خرید جدیدش مارکوس یورنته قرار دهد. به گزارش فابریتزیو رومانو، منچسترسیتی مبلغ 70 میلیون یورویی مربوط به بند فسخ قرارداد رودری را به اتلتیکو مادرید پرداخت خواهد کرد و این هافبک 23 ساله و ملی پوش با امضای قراردادی پنج ساله راهی اتحاد خواهد شد.
- از قرارداد دخیا با یونایتد فقط یک فصل دیگر باقی است. گاردین مدعی شده است هر چند دخیا و منچستریونایتد هنوز با توافق نهایی برای تمدید قرارداد فاصله دارند ولی شیاطین سرخ خوشبی هستند که این بازیکن قراردادش را تمدید خواهد کرد. از قرارداد اخیر دخیا که در سال 2015 امضا شد فقط یک سال باقی مانده است که این مدت یک سال هم مربوط به فعال‌سازی بند یک ساله تمدید قرارداد بوده است. دو طرف اخیراً نیز مذاکراتی داشته اند ولی هنوز به توافقی نرسیده اند. با این وجود وودوارد خوشبین است بتواند به زودی با این بازیکن توافق کند. یونایتد درصدد است حقوق دخیا را به دستمزد پوگبا برساند و امیدوار است این رقم، او را راضی کند. هر چند گفته می‌شود دخیا خواستار رقمی در حدود دستمزد سانچز است. اگر توافق بین دو طرف حاصل نشود، احتمال دارد یونایتد برای فرار از دست دادن وی با قراردادی آزاد، او را در تابستان کنونی به فروش برساند.
- پیشنهاد اخیر یونایتد برای مگوایر رد شده است و لسترسیتی حاضر به فروش مدافع خود با این قیمت نیست. طبق گزارش اکثر رسانه های معتبر بریتانیا منچستریونایتد روز سه شنبه پیشنهادی 70 میلیون پوندی برای خرید هری مگوایر ارائه کرد که البته این پیشنهاد از سوی سران باشگاه لستر رد شد. مسئولان لسترسیتی قیمت این بازیکن را حداقل 75 میلیون پوند عنوان کرده اند و معتقد هستند هر تیمی بخواهد مگوایر را به خدمت بگیرد باید حداقل رکورد نقل و انتقالات برای خرید یک مدافع را بشکند. در نتیجه منابع نزدیک به باشگاه لستر بر این باور هستند این تیم به دنبال فروش مگوایر با قیمت 90 میلیون پوند است. مگوایر خود نیز علاقه مند است تا به یکی از شش تیم بالای جدول (تاپ سیکس) نقل مکان کند و در این بین سیتی را به یونایتد ترجیح می دهد، اما برای ترک لسترسیتی باشگاه را تحت فروش نگذاشته و البته با تمدید قراردادش در فصل گذشته، شرایط برای لسترسیتی مساعد است. با این وجود، انتظار می رود یونایتد برای جذب مگوایر به تلاشش ادامه دهد، چرا که سیتی از کورس رقابت برای خرید این بازیکن فعلاً کنار کشیده است چرا که راضی به پرداخت رقم درخواستی لسترسیتی نیست.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لمپارد چلسی منچستریونایتد دخیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»

مئولنستین که به مدت پنج سال در دوران سر الکس فرگوسن به عنوان مربی در اولدترافورد کار می‌کرد، تاکتیک های تن هاخ را «غیرقابل درک» توصیف کرد و معتقد است دیگر برای یونایتد جای هیچگونه خوش بینی باقی نمانده است

رنه مئولنستین در پی شکست دوباره منچستریونایتد، این‌بار با نتیجه تحقیر‌ آمیز ۴-۰ مقابل کریستال پالاس، تفکرات تاکتیکی اریک تن هاخ را زیر سوال برد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، شیاطین سرخ در جریان سیزدهمین شکست لیگ برتری خود در این فصل، در روز دوشنبه با نتیجه 4-0 مقابل کریستال پالاس در سلهرست پارک مغلوب شدند. یونایتد تاکنون 55 گل در لیگ دریافت کرده و با تفاضل گل منفی، به رده هشتم جدول سقوط کرده است.

مربی سابق یونایتد در مصاحبه با NOS گفت:

واقعا غیرقابل درک است که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. هیچگونه پیشرفتی وجود ندارد. به عنوان یک مربی جدید، شما همیشه باید با تیمی سر و کار داشته باشید که خودتان آن را جمع نکرده‌اید. بنابراین، قبل از این‌که بازیکنانی را که می‌خواهید به دست آورید، چند دوره نقل و انتقالات طول می‌کشد. من همیشه می‌گویم: یک مربی برای درست کردن شرایط به هجده ماه زمان نیاز دارد تا به مسیر درست برسد. اما حالا دیگر هیچ یک از آن خوش بینی‌ها باقی نمانده است. هیچ سبک بازی، فرهنگ باشگاه یا فلسفه‌ای وجود ندارد. اگر به آمار نگاه کنید... هیچ منطقی ندارد. منچستر یونایتد تفاضل گل منفی سه دارد!

مئولنستین ادامه داد:

این (تحریم رسانه‌ها) واقعاً کار هوشمندانه‌ای نیست. رسانه‌ها قطعا حق دارند سوال بپرسند. آن‌ها همچنین نتایج به دست آمدهچ را می‌بینند، مانند نتیجه 4-0 مقابل کریستال پالاس. پس منطقی است که آن‌ها سوالات انتقادی بپرسند. در حال حاضر بازیکنان زیادی در تیم وجود دارند که یا خیلی پیر هستند یا به اندازه کافی خوب نیستند. عده دیگری هم نگرش اشتباهی دارند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • سر آلکس فرگوسن بدترین خریدش در منچستریونایتد را فاش کرد
  • توافق شخصی چلسی با مسینیو
  • مدیر اینتر: در آستانه تمدید قرارداد نیکولو بارلا هستیم
  • سانچو و ماتسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و چلسی دور از اروپا
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نتانیاهو در آستانه خودکشی سیاسی است
  • «در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»
  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس