Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:31:23 GMT

بیش از 11 میلیارد تومان زکات در لرستان جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۶۶۶۷

بیش از 11 میلیارد تومان زکات در لرستان جمع‌آوری شد

رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته‌امداد لرستان گفت: 11 میلیارد و 563 میلیون تومان زکات در استان لرستان جمع‌آوری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،‌ حجت‌الاسلام منوچهر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: از آغاز سال 98 تاکنون 11 میلیارد و 563 میلیون تومان زکات در استان لرستان جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این مبلغ دو میلیارد و 38 میلیون تومان آن زکات واجب، یک میلیارد و 12 میلیون تومان زکات مستحبی و مابقی زکات فطریه بوده است.



رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته‌امداد لرستان با بیان اینکه در حال جمع‌آوری زکات غلات در استان هستیم عنوان کرد: امسال درآمدهای کمیته‌امداد از محل زکات نسبت به سال گذشته بیش از۲۵۰ درصد رشد داشته است.



وی تصریح کرد: از مجموع روستاهایی که مشمول پرداخت زکات هستند تاکنون هزار و 330 روستا زکات خود را به کمیته‌امداد پرداخت کرده‌اند.



حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه بیش از هزار و 720 شورای زکات روستایی در استان لرستان داریم خاطرنشان کرد: بیش از سه هزار عامل افتخاری، مبلغ و مودی با ستاد زکات لرستان همکاری دارند.



وی با اشاره به خسارت سیل اخیر به کشاورزی و باغات استان بیان کرد: براساس مصوبه شورای زکات، بنا داریم که بخشی از درآمدهای زکات را صرف کمک به کشاورزان سیل‌زده کنیم، البته بیش از 90 درصد زکات برای فقرا هزینه‌ می‌شود که افراد سیل‌زده هم در بین آنها هستند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه