Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علی طالبی در جلسه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان گفت: عدم ساماندهی رودخانه خرم آباد مشهود است و در این زمینه شاهد وجود یک فضای بسیار زشت و ناکارآمدی هستیم، دو پل به نام «اناری» و «بهداری» نیز در شهر وجود دارند که نیازمند بازسازی هستند و این در حالیست که فکر نمی‌کنم هزینه آنچنانی در این رابطه نیاز باشد که آقای شهردار نگران باشند که نتوانند آن را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هیچ رسیدگی نیز از سوی شهرداری من ندیده ام که اعلام کند ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم و به ما کمک کنید.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور افزود: از وقتی که به خرم آباد آمده ام هیچ نمودی از شهرداری ندیده ام و در جلسه با استاندار نیز اعلام کردم که از شهرداری که وسط شهرش این مشکلات وجود دارد و صدایی از او بلند نمی شود، گله دارم.

طالبی گفت: اصلاح فضای شهر و زیباسازی شهر خیلی مهم است، قطعاً اگر شهردار پیگیری می کردند یک جایی ما هم این موضوع را می شنیدیم و پیگیری می کردیم و شهرستان را کمک می کردیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیل شهرداری مشکلات وزارت کشور خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین

دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و وزیری نماینده دادستان به صورت علنی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره)برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081444 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد