Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

 

کشف بیش از ۲۶ کیلو گرم تریاک در "اصفهان سرهنگ"غلامحسین صفری رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان درپی اقدامات اطلاعاتی خود از انتقال یک محموله مواد مخدر در مسیر شهرستان دهاقان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضایی، اکیپ‌های عملیاتی از این پلیس و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی دهاقان، به محور ورودی و خروجی آن شهرستان اعزام و با کنترل این محور موفق شدند یک دستگاه کامیونت ایسوزوی حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این عملیات طی بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۶ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.     انهدام باند قاچاق اشیاء تاریخی در "فریدن سرهنگ "رضا محمدی" فرمانده انتظامی شهرستان فریدن اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی موفق شدند اعضای باندی ۳ نفره که با حفاری غیر مجاز قصد کشف و قاچاق اشیاء تاریخی و قیمتی در اراضی روستای قدیمی "اسکندری نسار" داشتند را شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام کار‌های میدانی و اخذ مجوز از مقام قضایی به محل مذکور اعزام و هر ۳ متهم را در حین حفاری مناطق تاریخی دستگیر و در بازرسی از آنان تعداد یک دستگاه گنج یاب خارجی قاچاق که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آن ۴ میلیارد ریال است به همراه یک دستگاه لب تاب و آلات وادوات مربوط به حفاری را کشف کردند.

سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند گفت: میراث فرهنگی و تاریخی شناسنامه و هویت یک کشور هستند و ماموران انتظامی همواره با عزم راسخ و پولادین حوزه استحفاظی را رصد نموده و با کوچک‌ترین تخلفات برخورد و فرصت هیچ گونه فعالیتی را برای سودجویان نخواهند داد.


انتهای پیام/م  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، گفت: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)