Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز امیدوارند اشکان دژاگه در روزهای آینده در تمرینات این تیم شرکت کند. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ با وجود گذشت چندین روز از آغاز تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز،‌ اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش این تیم هنوز در تمرینات شرکت نکرده است و مشخص نیست این بازیکن چه سرنوشتی در تیم تبریزی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دژاگه در حالی در تمرینات روزهای اخیر غیبت داشته که خبرهایی مبنی بر تمایل او برای جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی به گوش می‌رسد.

همچنین مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتورسازی نیز در صحبت‌های خود با مسئولان این باشگاه تأکید داشته است که باید تمام بازیکنان در تمرینات حاضر شوند و باید دید با این وجود چه تصمیمی در مورد دژاگه اتخاذ خواهد شد. 

احد شیخ‌لاری، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت‌و‌گو با تسنیم در این باره اظهار داشت: ان‌شاءالله این بازیکن هم در روزهای آینده به تیم ما اضافه خواهد شد.

وی همچنین در مورد شرایط تیم تراکتورسازی تصریح کرد: شرایط تیم خوب است و بازیکنان هم به تمرینات اضافه شده‌اند. فعلاً قرار است تمام صحبت‌ها را پس از اردوی ترکیه انجام دهیم.

دعوت کمیته فنی تراکتورسازی از چند بازیکن خارجیتراکتورسازی سند مصدومیت مدافع دیپورتی خود را منتشر کرد

انتهای پیام/

 

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اشکان دژاگه تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشکان دژاگه تراکتورسازی تبریز اشکان دژاگه تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس

بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال، خبر خوبی برای هواداران آبی محسوب می شود.

طرفداری | انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

کوین یامگا با چشم بند

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • عکس‌| پایان روزهای سخت بیرانوند
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال