Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: طرح «جوانه‌های صالحین» با شعار گام دومی‌ها در پایگاه‌‌های مقاومت بسیج دورود آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، سرهنگ کریم زینی‌وند صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح «جوانه‌های صالحین» شهرستان دورود که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌ها و جوانان در منطقه ناصرالدین شهرستان دورود آغاز شد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: جوانان ما باید گذشته خود را بشناسند تا بدانند ارزش این امانتی که امروز به دست ما رسیده چقدر است و چگونه می‌توانیم این نعمت انقلاب را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروز اگر نتوانیم فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار را به نسل جوان منتقل کنیم، دشمن موفق می‌شود که بین ما شکاف ایجاد کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه دورود با اشاره به بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: در زمان جنگ تحمیلی توانستیم با دست خالی در مقابل دشمن مقاومت کنیم؛ امروز نیز باید نسل جوان فعلی در راستای گام دوم انقلاب قدم بردارند.

 

وی تصریح کرد: یکی از بهترین و اصلی‌ترین سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی بسیج است؛ امروز دشمن از اینکه جوانان شما را در بسیج ببیند ناراحت می‌شود.

 

زینی‌وند با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه، بسیج را یک تفکر بیداری و بصیرت بخشی و تنها ارتشی خواند که همه آحاد مردم در آن عضو هستند گفت: طرح «جوانه‌های صالحین» با شعار گام دومی‌ها در پنج پایگاه‌ مقاومت بسیج دورود به منظور ایجاد اوقات فراغت و تعالی جوانان و نوجوانان آغاز شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حملات موشکی و توپخانه‌ای به پایگاه‌های صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت با موشک مقر فرماندهی لشگر۹۱ در پادگان «برانیت» را هدف قرار دادند.

طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد با توپخانه پایگاه «زبدین» در مزارع شبعا  و پایگاه السماقه در کفرشوبا را هدف قرار داد.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است