Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@18:41:28 GMT

بخش رسانه استان زنجان نیازمند توانمندسازی است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۷۶۷۹

بخش رسانه استان زنجان نیازمند توانمندسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود صفی یاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل تبلیغات اسلامی، بابیان اینکه رسانه‌ها در تحلیل و تبیین بیانه گام دوم انقلاب نقش بسیار بسزایی دارند، افزود: رسانه‌های انقلابی باید در تحقق این امر مهم جهاد گونه تلاش کنند.

وی بابیان اینکه بخش رسانه استان زنجان نیاز به توانمندسازی دارد، اظهار کرد: رسانه‌ها با دید و نگاه کارشناسی مسائل را رصد و تحلیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید رسانه‌ها ازلحاظ خوراک و محتوا به خوبی تأمین شوند تا بتوانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

صفی یاری بابیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه کشور در تمام بخش‌ها و ابعاد است، تأکید کرد: باید رسانه‌ها در تبیین و تحلیل این بیانیه تلاش کرده و پیشتاز این عرصه مهم باشند.

وی با اشاره به اینکه این بیانیه از جایگاه و جامعیت بسیار مطلوبی برخوردار است، گفت: رسانه‌های غربی درصدد برهم زدن نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد ناامیدی در بین مردم هستند ولی باید با همدلی و وحدت تمام توطئه‌ها را خنثی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب قشر جوان مورد تأکید مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: این بیانیه با حرکت جهادی جوانان، باید به خوبی محقق شود.

صفی یاری گفت: رسانه‌ها و جوانان این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند که باید از این ظرفیت‌ها برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب استفاده شود.

کد خبر 4656660

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی درباره فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی، گفت: یکی از قوانین خوبی که مجلس یازدهم به تصویب رساند قانون جهش تولید دانش‌بنیان بود. از سه سال گذشته یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان روی پروژه کاهش مصرف آب و کشاورزی هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی، داده‌های هواشناسی، اطلاعات خاک مزرعه و نوع کشت فعالیت می‌کند.   نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم طی سال‌های آینده در زمینه کشت گیاهان زراعی و درختان میوه توسط شرکت‌های دانش بنیان اتفاقات خوبی رخ دهد، ادامه داد: بیش از یک دهه است که در دنیا موضوع پایش سلامت باغات و مزارع آغاز شده و با استفاده از هوش مصنوعی و تصویر برداری هوایی مزارع را پایش می‌کنند.   وی با تاکید بر اینکه در برنامه هفتم توسعه استفاده از بازچرخانی آب و پساب در بخش صنعت و کشاورزی مصوب شده است و با توجه به قانون جهش تولید شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت‌ها امیدوار شده و در این حوزه سرمایه گذاری کرده اند، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی ریل گذاری خوبی را انجام داده و اثرات آن را در فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در تمامی بخش‌ها خصوصا بخش کشاورزی شاهد هستیم و اکنون دولت باید از شرکت‌ها حمایت کند و با آنها قرارداد ببندد.   اعظمی با بیان اینکه یکی از مشکلات وزارت جهاد کشاورزی پهنه بندی‌ها بوده تا بر اساس آن مشخص شود چه میزان از اراضی هر منطقه زیرکشت چه محصولی رفته است، گفت: درحال حاضر پهنه‌بندی‌ها توسط کارشناسان انجام می‌شود که علی رغم زمان‌بری به صورت کامل دقیق نیست، در این حوزه نیز شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از تصویربرداری هوایی ورود کرده‌اند.   عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش کشاورزی می‌توانیم طی سال‌های آینده خبر‌های خوشی را از بومی سازی تکنولوژی و خلاقیت توسط شرکت‌های دانش‌بنیان را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر