Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تمرکز بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را رویکرد اصلی برگزاری هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی برشمرد.

به گزارش ایسنا، عیسی علیزاده امروز (چهارشنبه، ۱۲ تیر) در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور که به میزبانی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است، اظهار کرد: بحث اصلی و تمرکز گردهمایی بر روی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ایفای نقش جهاد دانشگاهی در آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نخستین رویکرد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شناخت کامل و دقیق بیانیه است، افزود: شناخت، تبیین، تعمیق و تقسیم کار طبق بیانیه گام دوم و رسالت جهاد دانشگاهی در آن، از مهم‌ترین وظایف فعلی ماست.

علیزاده تاکید کرد: روح بیانیه گام دوم با وجود مباحثی مانند خودباوری، تمدن سازی و… بر اساس مباحث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در گردهمایی رؤسا و معاونین فرهنگی مراکز جهاد دانشگاهی کشور پیشنهادها در باب راه‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: این پیشنهادها پس از تصویب اعضا به راهبردهای عملی برای تحقق این بیانیه تبدیل و ابلاغ خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ادامه داد: هر زمان که حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی به اوج خود برسد، این نهاد بیشتر شکوفا خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوان‌گرایی و جانشین‌پروری عملیاتی دو محور اصلی در ستاد معاونت فرهنگی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهي منطقه چهارمحال و بختیاری بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون در استان کرمان با حضور ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب، روز جمعه(۱۴ اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.

دکترمهدی بازمانده امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این آزمون با شرکت ۱۷ هزار و ۳۱۷ داوطلب زن و ۳۸۵۲ داوطلب مرد در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این آزمون به منظور استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی در استان کرمان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: با توجه به بعد مسافت داوطلبان تا مرکز استان و در راستای ارائه خدمات مناسب‌ تر، این آزمون در شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، بم، جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت ۷۸۶۲ نفر در مرکز استان کرمان، ۳۹۳۲ نفر داوطلب در شهرستان جیرفت، ۸۶۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب، ۱۶۳۶ نفر در کهنوج، ۱۷۹۵ نفر در زرند، ۲۳۰۰ نفر در شهرستان بم و ۲۷۶۰ نفر داوطلب در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود.

بازمانده بیان کرد: مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمان با بیش از ۲۱ هزار داوطلب جزء یکی از بزرگترین مراکز این آزمون در کشور است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه داوطلبان از روز گذشته می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را از پایگاه hrtc.ir  مرکز آزمون جهاددانشگاهی بگیرند، افزود: باجه رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون در مرکز شهرستان‌های برگزارکننده آزمون در استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا