Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری بسیج، حجت الاسلام باشتنی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جاجرم با رابط  نمایندگی ولی فقیه  در حوزه  امام رضا (ع) شهر شوقان دیدار کرد.

 وی ضمن تشکر از زحمات بسیجیان این شهر و رابط نمایندگی ولی فقیه  در حوزه امام رضا (ع) شهر شوقان، گفت: این اسلام وانقلاب ارزان به ما نرسیده است وحاصل زحمات هزاران شهید ومجاهدان راه خداوند  بوده وما باید با تلاش وکوشش مخلصانه این راه پر فراز ونشیب را با قوت تمام طی نموده ونگذاریم دست نااهلان به این مرزوبوم برسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام باشتنی از تلاش های مخلصانه حجت الاسلام گریوانی در شهر شوقان وروستای طبر کمال تقدیر وتشکر را نمود و اظهارداشت: همه ما با کار جهادی می توانیم کشور را به جلو ببریم وتا حدودی از مشکلات  مردم عزیزمان بکاهیم وآنها را به آیند ه انقلاب امید وار تر نماییم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا