Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علی خانمحمدی دبیر اجرایی بنیاد ملی گندم‌کاران ایران درباره آخرین وضعیت خرید گندم در کشور اظهار کرد: در کل کشور از تاریخ آغاز خرید تاکنون نزدیک ۳ میلیون و ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تن گندم خریداری شده و در استان زنجان نیز میزان خرید بیش از ۴ هزار تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر اجرایی بنیاد ملی گندم‌کاران ایران با اشاره به اینکه مطالبات گندم‌کاران در استان‌های گرمسیر پرداخت شده است، اضافه کرد: طولانی‌ترین زمان پرداخت مطالبات تا دو هفته بوده است.

وی گفت: در استان زنجان نیز طبق جلسه برگزار شده، قرار شد که در عرض یک تا دو هفته پرداخت شود، که البته تاکنون یک سوم از مبلغ مطالبات هم پرداخت شده است.

خانمحمدی با اشاره به اینکه در کل کشور ۹۰ درصد از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است، تصریح کرد: با وجود اینکه مطالبات به روز پرداخت می‌شود، اما خرید نسبت به سال قبل کمتر شده است.

دبیر اجرایی بنیاد ملی گندم‌کاران ایران تصریح کرد: امسال تحویل گندم به بخش دولتی کمتر شده است که نمی‌دانیم آیا میزان باقیمانده را دلالان خریداری کرده‌اند یا خود گندم‌کار نفروخته است.

وی با اشاره به اینکه میزان خرید گندم نسبت به بازه زمانی مشابه یک میلیون تن کمتر شده است، گفت: امسال استقبال از فروش به بخش دولتی کمتر است.

انتهای پیام/ن   میزان خرید گندم از کشاورزان یک میلیون تن کاهش یافته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم و کلزا تاکنون ۵۹۴ هزار و ۱۷ تن محصول از کشاورزان استان توسط مراکز تعاون روستایی خریداری شد.

زرگانی افزود: از این میزان ۵۴۶ هزار و ۳۴۶ تن گندم و ۴۸ هزار و ۶۷۱ تن کلزا می‌باشد. 

وی ادامه داد: در این مدت ۲۹۷ هزار و ۶۰ تن گندم به کارخانه‌های آرد و سیلو‌های گندم و ۴۴ هزار و ۱۵۱ تن کلزا با کارخانه روغن کشی مدلل ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا