Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‌تازگی تصویری جالب از پیمان معادی و نوید محمدزاده در صحنه‌ای از فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در فضای مجازی پخش شده که توجه بسیاری از علاقه‌مندان را جلب کرده است.

در واقع علت این جلب توجه هم چهره خندان و خوشحال این دو بازیگر پشت صحنه سکانس پرتنش و مملو از خشونت این دو بازیگر در فیلم است و به درگیری فیزیکی هم تا حدودی ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«متری شیش‌ونیم» پرفروش‌ترین فیلم سال ۹۸ سینمای ایران  و در آستانه ثبت رکورد ۲۷میلیاردتومان فروش است.

۲۵۸۲۴۳

کد خبر 1276024

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: متری شیش و نیم نوید محمدزاده پیمان معادی سعید روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: پروژه مترو قم، پروژه بازآفرینی شهری و همچنین بهسازی باغات و فضای سبز از جمله طرح‌های فعال در منطقه شش است.

احمد ترکمن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درآمدهای نقدی منطقه شش شهرداری قم ۷۱ در سال گذشته میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته در آمدهای غیر نقدی منطقه ۲۸۵ میلیارد تومان بود که بیش از ۳۵ درصد از درآمدهای غیر نقدی محقق شده است.

وی از انعقاد ۵۰ پیمان در حوزه فنی و عمرانی شهرداری قم خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰ پیمان در منطقه شش شهرداری قم به ارزش اعتباری ۵۱ میلیارد تومان منعقد شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم در خصوص حوزه شهرسازی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸۵ پروانه ساختمانی در منطقه شش صادر شده است.

وی با اشاره به تلاش برای تسهیل امور مراجعان به شهرداری خاطرنشان کرد: همچنین ۴۵۵ گواهی عدم خلاف در سال ۱۴۰۲ صادر شده است.

ترکمن پروژه‌های فعال منطقه شش را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: پروژه مترو قم، پروژه بازآفرینی شهری و همچنین بهسازی باغات و فضای سبز از جمله طرح‌های فعال در منطقه شش است.

کد خبر 750883

دیگر خبرها

  • شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • ژست سیگار به دستِ سحر دولتشاهی در کنار پیمان معادی در پشت صحنه افعی
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما