Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه روز سه شنبه دیدار نمایندگان ولی فقیه با رهبر فرزانه انقلاب بود که بی سابقه ترین دیدار بود و از نماز ظهر شروع شد و رهبری زمان گذاشتند و جلسه خوبی شکل گرفت، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در این جلسه ۱۰ نکته بیان کرد که نکات کلیدی و مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه گزارش وضعیت سیل زدگان لرستان به رهبری

وی با بیان اینکه یک بار گزارشی از وضعیت سیل را به صورت مکتوب و حضوری خدمت رهبر انقلاب تقدیم کردیم، در این جلسه هم کارهایی که در سیل انجام شد خدمت ایشان ارائه شد و رهبری فرمودند که با سرعت پیگیری کنید تا مشکلات سیل زدگان برطرف شود، تصریح کرد: جلسه دیدار نمایندگان ولی فقیه با رهبر انقلاب جلسه پرباری بود و مطالب متعددی مطرح شد.

رهبری فرمودند که با سرعت پیگیری کنید تا مشکلات سیل زدگان برطرف شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه الان در مسیر تحولات انقلاب یک صفحه جدیدی باز شده است، ما مواجه هستیم با یکسری تحولات تازه و مهم، افزود: مسیر انقلاب یک مسیر ۴۰ ساله بود که تلاش شد انقلاب و نظام تثبیت یابد و تحکیم پیدا کند. الان ما وارد مرحله دوم انقلاب شده ایم که دوران بلوغ انقلاب اسلامی و دوران پیشرفت انقلاب است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه رهبری روی چند مسئله تکیه دارند، این دوره دوره پیشرفت است و پیشرفت با اعتماد به نفس و تکیه به ظرفیت‌های داخلی رقم می خورد، ادامه داد: دوران چهل ساله دوم دوران پیشرفت باید باشد، با استفاده از تجربه گذشته حرکت رو به جلو داشته باشیم.

۳ اصل مورد تاکید رهبر انقلاب

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشور چهل سالگی دوم است، تصریح کرد: سه مسئله و اصل را رهبر معظم انقلاب تاکید دارند، اصل اول تاکید بر مبانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل است؛ همان آرمان‌های امام و مبانی انقلاب حفظ شود، مسئله اسلام، استکبار ستیزی و … باید حفظ شود.

با مواضع انقلابی می‌شود پیشرفت کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مسئله دوم داشتن مواضع انقلابی است، در این دوره باید از اشتباهات گذشته پرهیز کرد، با مواضع انقلابی می‌شود پیشرفت کرد، افزود: اصل سوم دنبال کردن راهبرد مقاومت است. آنچه در تحولات بسیار مهم بوده مسئله اجماع همه مسئولین بر مقاومت است. سیاست نه جنگ، نه مذاکره و نه تسلیم را باید دنبال کنیم. راهبرد مقاومت برای ما بسیار کم هزینه است. این راهبرد مقاومت آمریکا را دچار استیصال کرده است.

ائمه جمعه وظایف سنگینی در چهل ساله دوم انقلاب دارند

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه ائمه جمعه وظایف و مسئولیت سنگینی در چهل ساله دوم انقلاب به دوش دارند، اظهار داشت: اول مسئله تبیین و ترویج منظومه فکری و اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری است. تبیین اندیشه‌های امام و رهبری موجب سلامت و تداوم راه انقلاب اسلامی می شود.

وی با بیان اینکه مسئله دیگر اتخاذ مواضع مستدل، ولایی و انقلابی است، ما ائمه جمعه وظیفه داریم مواضعمان انقلابی و ولایی باشد، تصریح کرد: نکته دیگر دعوت به وحدت و انسجام و آرامش اجتماعی است. وحدت برای ما مهم است. مخصوصاً اینکه انتخابات را در پیش داریم.

ائمه جمعه فضای جدیدی در حوزه مطالبه گری باز کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم مردمی و ساده زیست بودن امام جمعه، افزود: امام جمعه باید انس با مردم داشته باشد، خطبه ها را باید جذابیت بخشید و روحیه مطالبه گری داشت، مطالبه گری غیر از تضعیف است؛ یعنی خواسته عمومی مردم را در قالب خطبه‌ها مطرح کنیم و در عین حال مجالی باشد مسئولان بیایند اگر حرفی دارند بیان کنند.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: باید یک فضای جدیدی را در حوزه مطالبه گری باز کنیم تا مردم نماز جمعه را پناهگاه خود و امام جمعه را زبان خود بدانند.

امسال برنامه‌های دهه کرامت در مناطق سیل زده مورد توجه قرار گرفته است

وی با اشاره به اینکه در ۴۰ سالگی اقامه نماز جمعه نیز هستیم لذا باید کارها و برنامه های متناسب با این موضوع که مؤثر باشد در دستور کار قرار گیرد و از کارهای کلیشه‌ای و تکراری پرهیز شود، گفت: ما باید به دنبال این باشیم کارکردها، دستاوردهای نماز جمعه را بیان کنیم. نماز جمعه بزرگترین دستاورد انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های دهه کرامت در مناطق سیل زده مورد توجه قرار گرفته است، آستان قدس رضوی هم برنامه‌های ویژه ای در این زمینه دارد.

کد خبر 4656952

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رضا رمضانی بعد از ظهر شنبه در جمع تأثیر گذاران شهرستان آستانه اشرفیه اظهار کرد: امانت بزرگ انقلاب اسلامی راحت به دست نیامده است بلکه پاک‌ترین خون‌ها پای آن ریخته شده و حالا بعد از ۴۵ سال به ما سپرده شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان بیشترین تحریم‌ها و فتنه‌ها را علیه نظام اسلامی به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: ایران اسلامی به لحاظ قدرت علمی رتبه شانزدهم دنیا را داراست در صورتی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در این بخش رتبه پنجاه و هفتم را داشت.

وی با بیان اینکه در برخی رشته‌ها جز ۱۰ رتبه برتر دنیا هستیم، افزود: در حوزه نظامی پیشرفت زیادی داشتیم که گوشه‌ای از نتیجه آن در گوشمالی اخیر رژیم غاصب صهیونیستی دیدیم.

آیت‌الله رمضانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه است و بعد از انجام عملیات «وعده صادق» امروزه جز بازیگران قدرتمند در عرصه جهانی مطرح است.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم پیشرفت‌های موشکی و نظامی، در برخی مسائل داخلی مانند صنعت خودرو، عقب ماندگی و کوتاهی داریم، افزود: نظام اسلامی مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) است و اگر به این انقلاب صدمه وارد شود تا سالیان زیادی از اسلام حرفی به میان نخواهد آمد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی اخیر دشمنان به دنبال ترویج ولنگاری بودند ولی قدرت نظام اسلامی اجازه ولنگاری را نمی‌دهد، ادامه داد: دشمنان در حوزه فرهنگی، بودجه‌های کلانی علیه کشور تصویب می‌کنند.

تلاش دولت سیزدهم برای حل مسائل اقتصادی

وی با بیان اینکه در بخش رسانه‌ای که مقام معظم رهبری از آن به امپراتوری رسانه‌ای تعبیر کردند که امروزه در اختیار صهیونیسم است، باید بیشتر کار شود، اضافه کرد: علاوه بر رسانه، در سه بخش اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور باید خیلی کار کنیم.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به ضرورت اقدام جدی در حوزه اقتصادی در سطح کشور و استان گفت: خوشبختانه دولت فعلی، تمام قد برای حل مسائل اقتصادی کشور در حال تلاش است.

وی در ادامه ضمن اشاره به برخی معضلات فرهنگی در کشور، گفت: در حوزه فرهنگی متولیان مختلفی داریم که باید در مقابل هنجارشکنی‌ها راهکار ارائه دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود مقام معظم رهبری، در حوزه سیاسی کشور آسایش خیال داریم و در انتخابات اخیر نیز رهنمودهای ایشان، انتخابات سالم را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری سلامت خود را حفظ کرده و در مسائل فرهنگی دغدغه دارد.

آیت‌الله رمضانی تاکید کرد: تقویت کشاورزی، می‌تواند استان گیلان را به قطب کشاورزی کشور تبدیل کند و می‌تواند در این بخش به جای واردات، صادرات داشته باشیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: همه جهانیان وظیفه دارند تا در برابر ظلم به کودکان غزه، اعلام انزجار کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: اعتراضات امروز در آمریکا با حضور گسترده دانشجویان و اساتید برای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، نمایانگر بیداری وجدان‌های بشری است.

کد خبر 6096526

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است