Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فاطمه رضوان مدنی روز چهارشنبه در سفر به شهرستان اسلام آباد در دیدار با حجت الاسلام مهری امام جمعه این شهرستان، اظهار داشت: در شهرستان اسلام آبادغرب پروژه ۱۱۸ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی وجود دارد که تاکنون ۶۴ واحد از آن تکمیل و به مددجویان واگذار شده و ۵۴ واحد نیمه کاره باقی مانده که بهزیستی به دلیل عدم سهم آورده مددجویان ۳۰۰ میلیون تومان بدهکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از همین رو قرار است از طرف سازمان بهزیستی و کمک خیرین ۱۶۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات مسکن مددجویان تخصیص یابد و برای تامین مابقی نیز در حال رایزنی با استاندار کرمانشاه و دیگر مسئولان هستیم.

به گفته وی، بهزیستی به عنوان یک سازمان تخصصی وظایف سنگینی بر عهده دارد و افراد از بدو تولد تا سالمندی از خدمات این سازمان می توانند بهره مند شوند.

رضوان مدنی ادامه داد: بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به آسیب های اجتماعی در جامعه است و در این راستا با تشکیل مراکز اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳ آسیب‌های اجتماعی رصد می شود.

امام جمعه اسلام آبادغرب نیز گفت: بهزیستی در معنای خاص خود، بهتر زیستن را به افراد جامعه می آموزد و جامعه هدف این سازمان اقشار محروم و آسیب پذیر بوده که در معرض خطر هستند.

حجت الاسلام محمدطاها مهری ادامه داد: بهزیستی جایگاهی امن و مطمئن برای افراد ناتوان از نظر جسمی، روحی، روانی و غیره است و این سازمان تاکنون خدمات خوبی بعد از انقلاب برای مددجویان تحت حمایت خود داشته است.

وی اظهار داشت: ضرورت دارد از سوی بهزیستی موضوع مسکن مددجویان شهرستان اسلام آبادغرب بررسی و حل و فصل شود و همچنین کمک های موردی بلاعوض نیز برای مددجویان این شهرستان از طرف بهزیستی برای رفع نیازهای آنها در نظر گرفته شود.

سپس مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با همراهی اعضای شورای اداری بهزیستی در ادامه سفر خود به اسلام آبادغرب با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مشکلات مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از مددجویان نیز با مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار اسلام آبادغرب برای طرح مشکلات خود دیدار کردند.

۱۱ درصد پرونده مددجویان بهزیستی استان متعلق به مددجویان شهرستان اسلام آبادغرب است.

۷۴۶۰/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجویان مسکن کرمانشاه بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت