Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح روز ۱۴ تیر، اولین دوره از مسابقات ملی محاسبات ذهنی با استفاده از چرتکه با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت‌کننده دانش‌آموز از سراسر ایران، در سالن همایش‌های رایزن در نیاوران برگزار خواهد شد و فراگیران در ۶ سطح (طبق استانداردهای انجمن Gajsma) رقابت می‌کنند.

این انجمن با توجه به تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه اخیر آمریکا، ایران را به دلیل وجود پتانسیل‌های علمی به عضویت دائم خود برگزیدند و خواستار استفاده از سطح علمی نخبه‌های ایرانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام کشاورز مدیر عامل موسسه گروه آموزشی ماهران کودک گفت: اولین همایش مشترک موسسه ماهران کودک (ریاست انجمن بین‌المللی گاجما در ایران) و موسسه علمی آموزشی جهش (عضو انجمن بین‌المللی گاجما در ایران) با حضور چرتکه‌آموزان از سراسر ایران برگزار خواهد شد و برگزیدگان این رقابت به مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی که امسال در دبی برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

کشاورز ادامه داد: گروه آموزشی ماهران کودک نماینده انحصاری و ریاست انجمن گاجما در ایران و موسسه علمی آموزشی جهش، به عنوان عضو این انجمن در ایران، سال ۲۰۱۹ برگزیده شدند.

همچنین به گفته زهرا عین‌آبادی، مدیر عامل موسسه جهش و دبیر این همایش، نفرات برتر این مسابقات بورسیه مسابقات بین‌المللی دبی ۲۰۱۹ خواهند شد تا با فراگیران دیگر کشورها مانند آمریکا، کانادا، ژاپن، چین و ۱۷ کشور رقابت کنند. انجمن گاجما یکی از معتبرترین انجمن‌های چرتکه جهان است.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز روز جمعه ۱۴ تیر در محل برگزاری مسابقات برگزار می‌شود و شرکت در مراسم برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 4657023 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: محاسبات ذهنی با چرتکه مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کوتاه مدت جریان شناسی با موضوع «جریان‌های دین‌گریز ایران» به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌شود.

این دوره با حضور حجت الاسلام مصطفی اسکندری برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری این دوره طی ۱۲ جلسه در روزهای چهارشنبه شش هفته متوالی برگزار می‌شود.

محل برگزاری قم، بلوار ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۴، پژوهشگاه مطالعات تقریبی است.

کد خبر 6087246 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد