Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در هفدهمین دوره آزمون ارزشیابی و ششمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور که در تاریخ مقرر موفق به نثبت نام نشده اند، از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۲ تیرماه ۹۸ به مدت ۲۴ ساعت برای ثبت نام مهلت دارند.

این تاریخ تمدید نخواهد شد و داوطلبان فقط تا ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۳ تیر ماه می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برای شرکت در این آزمون ها ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات آزمون ارتقای داروسازی

ششمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکترای عمومی داروسازی روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ طبق قوانین اعلام شده برگزار می شود.

بر اساس این قوانین، تنها دانش آموختگانی که تا پیش از آغاز سال ۲۰۱۴ میلادی در خارج از کشور شروع به تحصیل کرده اند و مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد آنها مورد ارزشیابی و تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته، امکان شرکت در این آزمون را دارند.

برخورداری از سلامت کامل تن و روان، مجاز بودن به تحصیل از نظر قوانین و مقررات جاری کشور و همچنین داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد داروسازی از خارج از کشور که مورد ارزشیابی و تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته باشد، از شرایط شرکت در این آزمون است.

بر اساس این آزمون، به دانش آموختگانی که مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور که تا پیش از ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی در خارج از کشور شروع به تحصیل کرده اند، اجازه ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی داده می شود.

کسب حد نصاب ۶۰ درصد نمره کل آزمون و پرداخت شهریه مطابق تعرفه دانشگاه از جمله شرایط قبولی نیز در این آزمون است.

هزینه شرکت در آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۱۵۰ هزار تومان) است که داوطلب باید به طور اینترنتی و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب آن را پرداخت کند.

جزئیات آزمون ارزشیابی داروسازی

هفدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور نیز روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ برگزار می شود.

همچنین، کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۸ مردادماه ۹۸ به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

داوطلبان پیش از نام نویسی باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرونده تشکیل دهند و تنها افراد معرفی شده توسط مرکز خدمات آموزشی واجد شرایط نام نویسی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

میزان دوره تکمیلی پس از قبولی در آموزش ارزشیابی بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می شود. معرفی نامه دوره تکمیلی تنها پس از تایید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر می شود.

هزینه شرکت در این آزمون نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۱۵۰ هزار تومان) است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:
پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است