Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بهزاد رئیس بهداشت و درمان شهرستان بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با علام اینکه ۱۲۲ هزار و ۴۱۵ نفر در سطح شهرستان مهاباد برای اندازه گیری فشار خون سنجش شده اند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تاکنون یک صد و ۱۱ هزار نفر پایش شده اند که از این تعداد حدود ۱۳ درصد مبتلا به فشار خون بالا بوده اند، ۱۴ درصد شناسایی شده اند، ۸ درصد فشار خون کنترل شده داشته اند و ۹ درصد مشکوک به ابتلا به این بیماری تشخیص داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد افزود: افراد بالای سی سال و زنان باردار در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستندکه در شهرستان مهاباد ۲۷۲ کاربر در ۵۵ ایستگاه ثابت و غیر ثابت برای اندازه گیری فشار خون همشهریان بسیج شده اند.

طرح بسیج ملی کنترل فشار خون تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ه

طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز خیرفام اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی به سامانه خدمات ۱۲۲ در خصوص کمبود فشار آب و قطعی آب در برخی مناطق کوی دانشگاه اکیپ اتفاقات و کارشناسان امور جهت بررسی موضوع در ساعات مختلف به منطقه اعزام و با بررسی بعمل آمده محل حادثه را پیدا و با توجه به معیوب شدن شیر فلکه سایز ۲۰۰ چدنی و همچنین ترکیدگی لوله آب شرب که باعث کم آب شدن این مناطق شده بود اقدام به تعویض شیر فلکه و ترمیم شکستگی کردند.   وی افزود: با اقدامات انجام شده مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه نقده مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد