Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته بود که بحث حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در سلتیک اسکاتلند مطرح شد ولی این بازیکن در نهایت راهی تیم زنیت سنت پترزبورگ شد و در این تیم به درخشش خود ادامه داد.

آزمون حالا هم در شرایطی قرار گرفته که ممکن است راهی تیم سلتیک شود.

سایت «hitc» بریتانیا امروز مدعی شد خرید جدید تیم زنیت می تواند این شانس طلایی را به سلتیک برای جذب سردار آزمون بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت به نقل از «هرالد» اسکاتلند مدعی شد تیم زنیت روسیه به دنبال جذب تام روگیچ هافبک استرالیایی تیم سلتیک است و حاضر است برای این بازیکن ۹ میلیون یورو پرداخت کند هرچند که تیم اسکاتلندی مبلغ ۱۵ میلیون یورو برای روگیچ در نظر گرفته است. این فرصتی است که تیم سلتیک می خواهد از آن برای جذب سردار آزمون بهره ببرد.

در ادامه خبر این سایت آمده است که ممکن است زنیت با پرداخت ۹ میلیون یورو به علاوه انتقال سردار آزمون به سلتیک، هافبک استرالیایی را به خدمت بگیرد.

کد خبر 4657040 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار آزمون تیم ملی فوتبال ایران سلتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن

سردار آزمون فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش مقابل تیم سابقش نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم با وجود حملات زیاد، به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

شاگردان ژابی آلونسو اکنون ۴۷ بازی است که شکست نخورده اند.

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین