Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی گفت: کسانی که ادعا می‌کنند نباید با آمریکا سرشاخ شد باید به این نکته توجه کنند که نتیجه تسلیم دربرابر آمریکا بمباران اتمی است. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی، صمدعزیزی در همایش آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر اظهارداشت: 12تیرماه سالروز هدف قرارگرفته شدن هواپیمای مسافربری خطوط هوایی ایران  توسط ناو وینسنس آمریکایی و شهادت 290نفر از سرنشینان آن است که بیش از 60نفر آن‌ها را کودکان زیر 13سال تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید این منطق را در افکار عمومی سازمان بخشیم که سازش و مذاکره با آمریکا در این شرایط جز ذلت و تحقیر چیزی به ارمغان ندارد. چراکه بمباران اتمی ژاپن توسط آمریکا، بعد از تسلیم شدن ژاپن اتفاق افتاد.

امام جمعه موقت سمنان: ایران سازشی با مستکبران ندارد/مذاکره با آمریکا چیزی جز ضرر و زیان نیستهمدان| ایران اسلامی به هیچ وجه حاضر به تکرار تجربه تلخ مذاکره با آمریکا نمی‌شودحسینی: میانجی‌گری ژاپن برای مذاکره با آمریکا تلاش ترامپ برای پیاده‌سازی اهداف ضدایرانی بودامام‌جمعه موقت خرم‌آباد: مذاکره با آمریکا عاقلانه نیستمذاکره با آمریکا اگر حماقت نباشد، خیانت است

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: کسانی که ادعا می‌کنند نباید با آمریکا سرشاخ شد باید به این نکته توجه کنند که نتیجه تسلیم در برابر آمریکا بمباران اتمی است. بمباران شیمیایی سردشت هم نمونه بارزی از حقوق بشر آمریکایی است.

عزیزی تصریح کرد: در طول دفاع مقدس، تعداد آسیب دیدگان سلاح شیمیایی در ایران بیشتر از کشته شدگان بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی بود. در جنگ تحمیلی بیش از یک میلیون نفر در معرض سلاح‌های شیمیایی قرار گرفتند.

وی یادآورشد: آمریکا و کشورهای اروپاییِ مدعی حقوق بشر، سلاح شیمیایی را در اختیار صدام قرار دادند. حقوق بشر به معنای واقعی کلمه در اسلام تبیین شده است. درحالی که حقوق بشر آمریکایی به عنوان دست آویز و ابزاری برای مداخله در امور سایر کشورها در دستان آمریکا قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: ایالات متحده با قدرت تبلیغاتی خود حقوق بشر را جلوه گری می‌کند ولی باید گفت: آمریکا ذاتاً یک دولت تروریست است. حضرت امام در وصیت نامه خود آمریکا را یک تروریست بالذات معرفی می‌کند. در سال1900میلیادی تاکنون 20 رئیس جمهور در آمریکا 58جنگ به راه انداخته‌اند. باید به واقعبت تلخ اشاره کرد که مدعیان حقوق بشر هیچ اعتقادی به آن مسئله ندارد.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا

یکی از گزارشگران ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر، گزارش‌ها درباره تعلیق احتمالی دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین از دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «مری لالور» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در مطلبی در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «بابت اینکه اگر این دانشجویان حامی فلسطین دست از اعتراضات خود برندارند، از تحصیل تعلیق می‌شوند، بسیار نگرانم.»

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی افزود: «من گزارش‌هایی ناراحت‌کننده شنیدم مبنی بر اینکه اگر این دانشجویان از اعتراضات صلح‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در نیویورک دست برندارند، از تحصیل تعلیق می‌شوند.»

این گزارشگر ویژه ادامه داد: «این نقض جدی و واضح حق برگزاری تجمعات صلح‌آمیز است.»

اعتراضات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالات آمریکا و دانشگاه‌ها در سراسر این کشور همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای