Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهدمقدس گفت: برخی از ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده و نیازمند نوسازی است. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سیدمهدی حسینی‌پویا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به لزوم فراهم‌سازی شرایط بهتر و وجود تغییرات در ناوگان‌ اتوبوسرانی مشهد از جمله تعویض آنها اظهار داشت: سال‌های زیادی از راه‌اندازی برخی ناوگان اتوبوسرانی مشهد می‌گذرد و باید تدابیری در بهبود وضعیت صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خاطرنشان کرد: اغلب خودروها فرسوده شدند و به خودروهای بهتری نیاز است، باید برنامه‌ریزی در این زمینه انجام شود و اقدامات لازم صورت پذیرد تا از شرایط کنونی خارج شویم و وضعیت بهتری را در حمل و نقل مشهد شاهد باشیم.

وی با اشاره به لزوم خرید تعداد مشخصی اتوبوس در هر سال برای ایجاد وضعیت بهتر ادامه داد: خرید سالیانه 200 دستگاه اتوبوس جدید می‌تواند در جهت افزایش خودروهای ناوگان و همچنین کاهش عمر آنها مؤثر باشد، متولیان نباید از این اصل چشم‌پوشی کنند و اقدامات لازم انجام شود.

کرایه ناوگان اتوبوسرانی کرمان 20 درصد افزایش یافتاصفهان| ماجرای تکراری اتوبوس‌های بدون‌ کولر؛ وقتی «تورم» گرما را طاقت‌فرساتر کردگرانفروشی ‌بلیت‌های اتوبوس تهران به زنجان؛ مسافران به تعزیرات شکایت کنند

حسینی‌پویا تصریح کرد: حدود 20 میلیارد ریال برای خرید هر اتوبوس باید در نظر گرفت، همچنین باید سالیانه 200 دستگاه اتوبوس خریداری شود که با این تفاسیر سالیانه به چهار هزار میلیارد ریال بودجه نیاز داریم، علاوه بر خرید اتوبوس‌ها باید به بازسازی آنها در زمان مشخص نیز توجه شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به تردد بسیاری از شهروندان با اتوبوس و مینی‌بوس بیان کرد: براساس آمار ارائه شده، روزانه هزار و 700 اتوبوس و مینی‌بوس در شهر یک میلیون نفر را جابه‌جا می‌کنند، در حالی که سایر سفرهای درون‌شهری 6 برابر این آمار است.

حسینی‌پویا گفت: در حال حاضر 213 مینی‌بوس در این شهر فعالیت می‌کنند، خردادماه امسال 142 میلیارد ریال صرف خرید 100 دستگاه مینی‌بوس با استانداردهای یورو چهار و پنج شده است، همچنین به تازگی بازسازی 300 دستگاه اتوبوس صورت پذیرفته و تا پایان شهریورماه این امر مجدد محقق می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند

ایسنا/یزد مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد با اشاره به بهره برداری از ۳۰ مدرسه نیمه تمام استان تا مهر ماه امسال، گفت: مدارس نیمه تمام و فرسوده استان با کمک اعتبارات دولتی، ظرفیت‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در حال تکمیل است.

«محسن کاظمی» ضمن تبریک هفته معلم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس آمارهای کشوری به طور متوسط ۲۰ درصد از مدارس کشور و استان یزد فرسوده هستند که نیاز به تخریب و بازسازی یا مقاوم سازی دارند که بر همین اساس ۳۰۰ مدرسه در استان فرسوده و نیازمند مرمت، مقاوم سازی یا نوسازی هستند.

وی سیاست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در دوره کنونی را اجتناب از ایجاد طرح‌های جدید و اهتمام به تکمیل طرح‌های نیمه تمام این حوزه ذکر کرد و گفت: بر همین اساس نیز طی ۱.۵ سال گذشته تعداد ۳۰ مدرسه بهره برداری شده و تلاش داریم تا قبل از آغاز مهرماه سالجاری ۳۰ مدرسه دیگر را نیز آماده بهره‌برداری کنیم.

کاظمی تعداد مدارس نیمه تمام استان در حال حاضر را حدود ۱۰۰ باب مدرسه اعلام کرد و گفت: البته در برخی بافتهای جدید شهری نیز تعدادی مدرسه در حال ساخت داریم.

وی اعتبار تجهیز، تعمیر و ساخت فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی نوسازی مدارس استان در سال گذشته را ۴۰۰ میلیارد تومان بیان و اضافه کرد: یکی از اقدامات نوسازی مدارس در این رابطه استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها بوده که در این رابطه هم اکنون پنج شهرستان را در دستور کار داریم.

مدیر کل نوسازی استان اضافه کرد: در همین راستا تکمیل تعدادی از مدارس و ساخت تعداد دیگر مدرسه در شهرستان‌هایی مانند اشکذر، اردکان و ابرکوه توسط صنایع و معادن از محل مسئولیت‌های اجتماعی آنها در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران