Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@01:14:50 GMT

طوفان سیستان ۶۵ نفر را روانه بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۰۳۹۳

عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به شدت گرفتن طوفان طی چند روز اخیر در شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۶۵ نفر تاکنون به به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از طوفان گرد و خاک راهی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها شدند.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای امدادی و درمانی در منطقه سیستان افزود: طی این مدت پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله نیروهای اورژانس جهت اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: از این ۶۵ نفر مصدوم ۵۸ نفر پس از مراجعه درمان و ترخیص و ۷ نفر نیز در بیمارستان بستری شدند.

وی تصریح کرد: براساس هشدارهای هواشناسی مبنی شدت وزش بادهای ۱۲۰ روزه و افزایش غلظت ریزگردها در منطقه سیستان از مردم این منطقه به ویژه بیماران، سالمندان و کودکان خواهشمندیم در این مدت از ترددهای غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

با گذشت چند روز از کشف گورهای دسته جمعی شهدای فلسطینی در محوطه مرکز درمانی ناصر در شهر خان یونس در نوار غزه، تلاش های تیم های تفحص و دفاع شهری به منظور بیرون کشیدن پیکر سایر شهدا و شناسایی هویت این افراد با دشواری فراوان ادامه دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، بیمارستان ناصر در شهر خان یونس شاهد کشف گور دسته جمعی بیش از 200 شهید فلسطینی است که با دستان و چشمانی بسته به دست نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

 

.

 

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین در تشریح ابعاد جنایت صهیونیست ها در این مرکز درمانی به خبرنگار تسنیم در غزه گفت: تاکنون نزدیک به 185 تا 190 شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از 300 تا 400 شهید نیز فراتر خواهد رفت.



همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزهایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها




پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس