Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:18:10 GMT

درخشش آلیسون بکر در کوپا آمریکا؛ گل نمی روید!

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۰۶۷۴

درخشش آلیسون بکر در کوپا آمریکا؛ گل نمی روید!

آلیسون بکر با درخشش در تیم ملی توانست برزیل را به فینال کوپا آمریکا راهی کند.

به گزارش ورزش سه، آلیسون بکر شب گذشته با پیراهن تیم ملی برزیل به مصاف آرژانتین رفت. او موفق شد دروازه تیم خود را بسته نگه دارد و در شبی که برزیل با نتیجه دو بر صفر از سد آرژانتین گذشت این سنگربان موفق به ثبت پنجمین کلین شیت خود در این دوره از رقابت های کوپا آمریکا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این دروازه بان برزیلی در این دوره از رقابت های کوپا آمریکا با عملکرد خوب خود نقش موثری در فینالیست شدن سلاطین سامبا داشت. او در سه دیدار از چهار دیدار ابتدایی موفق شد 100 درصد پاس های خود را به درستی به مقصد برساند و در یک دیدار دیگر 95 درصد دقت پاس به ثبت رساند ولی در دیدار شب گذشته 77 درصد از پاس های خود را به درستی به مقصد رساند. آلیسون در این پنج دیدار درون دروازه برزیل 7 سیو داشته است.

آلیسون بکر 9 دیدار اخیرش را در عرصه ملی و باشگاهی با کلین شیت پشت سر گذاشته است و او توانسته است 846 دقیقه کلین شیت کند و این تعداد دقایق متوقف نشده است. آخرین باری که بکر دروازه خود را باز شده دید در لیگ جزیره بود. او برابر تیم نیوکاسل دو گل دریافت کرد ولی بازنده نشد و لیورپول توانست با سه گل نیوکاسل را شکست دهد. 

با توجه به این آمار قابل قبول بکر کار برای مهاجمان حریف در فینال مسابقات کوپا آمریکا سخت خواهد بود و دیگر فینالیست این رقابت ها بامداد فردا(پنجشنبه) از بین شیلی و پرو مشخص خواهد شد.

آلیسون بکر تیم ملی برزیل برزیل لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آلیسون بکر تیم ملی برزیل برزیل لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از گزارش بخش تصویری خبرگزاری فرانسه، دست کم دو نفر به علت انفجار در یک پمپ بنزین در یک شهر سیل زده در برزیل کشته شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • وضعیت شهرهای برزیل بعد از سیل شدید + ویدئو | ۷۰ نفر مفقود شده‌اند
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • عکس/ برزیل غرق شد
  • تصاویر سیل شدید در برزیل در پی بارندگی‌های اخیر
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • فیلم/ برزیل زیر آب رفت!
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل