Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@23:37:02 GMT

همکاری دی کاپریو و جابز برای نجات بشریت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۰۷۳۱

 لئوناردو دی کاپریو بازیگر برنده اسکار، با کمپانی محیط زیستی خود به نام موسسه لئوناردو دی کاپریو، وارد اتحاد حفاظت از زمین شد.

دی کاپریو به همراه همسر استیو جابز، لارنس پاول چابز، و برایان شث سرمایه‌گذار میلیاردر برای ایجاد یک اتحاد غیر انتفاعی با هدف مبارزه با تغییرات اقلیمی زمین هم پیمان شدند. دی کاپریو به عنوان موسس و دستیار رییس در این موسسه فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شث نیز رئیس و بنیانگذار کمپانی ویستاست و همچنین ریاست حفاظت از حیات وحش جهانی را بر عهده دارد. شث علاوه بر این یک کمپانی به نام خودش دارد که هدف اصلی آن تأمین مخارج حفاظت از زمین است.

لئوناردو دی کاپریو درباره این همکاری می‌گوید: امروز ما یک قدم متحول کننده برداشتیم. لارنس و برایان بهترین‌های حقوق مدنی هستند و اهمیت این کار و چالش‌هایی که پیش رو داریم را به خوبی درک می‌کنند.

از سال ۱۹۹۸ موسسه حمایتی دی کاپریو فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون در حدود ۱۰۰ میلیون دلار برای مبارزه با تغییرات اقلیمی زمین در سراسر جهان صرف کرده است. برایان شث نیز اعلام کرد که سیاره ما در یک برهه انتقاد برانگیز است و ما این فرصت را داریم تا جامعه خود را دچار تحول کنیم و آن را در جهت حمایت از زندگی و زمین هماهنگ کنیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استیو جابز جامعه حقوق دلار زمین لئوناردو دی کاپریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE

تاما تونگا، اولین بازی خود برای کمپانی WWE را برگزار کرد.

تاما تونگا، جدیدترین عضو بلادلاین امروز در نخستین بازی خود برای کمپانی WWE در بولونیای ایتالیا پا به رینگ گذاشت.

طرفداری | در مین ایونت شب دوم رسلمنیا 40 رومن رینز نتوانست از کمربند آندیسپیوتد WWE برابر کودی رودز دفاع کند. به دنبال این شکست، رئیس قبیله دیگر در اسمکدان حاضر نشد و به نظر سولو سیکوا در نبود او فرصت را مناسب دیده تا خود را به عنوان مرد اول بلادلاین جا بزند. سولو توطئه‌ای بزرگ علیه جیمی اوسو به دلیل شکست او مقابل جی در رسلمنیا ترتیب داد و جیمی را با تاما تونگا جایگزین کرد.

امروز و در یک رویداد بدون پخش تلویزیونی WWE، تاما تونگا نخستین بازی خود برای کمپانی WWE را انجام داد. او در این دیدار به همراه سولو سیکوا در مقابل تگ تیم ال ای نایت و رندی اورتون قرار گرفت و حاصل این دیدار تگ تیم، پیروزی بلادلاین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد