Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شورای وزیران سعودی روز سه‌شنبه (دیروز) با ادعای اینکه حمله به فرودگاه «أبها» یک اقدام تروریستی بود، آن را بر خلاف قوانین بین‌المللی دانست.

به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، کابینه عربستان سعودی بار دیگر مدعی شد که نیروهای یمنی با حمایت و پشتیبانی ایران حمله به فرودگاه ابها را انجام داده‌اند و به زودی کسانی که این حمله را برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌اند مجازات خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای وزیران سعودی بدون اشاره به حملات روزانه جنگنده‌های این کشور در یمن و کشته شدن غیرنظامیان، از جامعه جهانی خواست تا مقابل حملات پهپادی و موشکی نیروهای یمنی بایستد.

بامداد روز گذشته ارتش یمن از حمله به فرودگاه «ابها» با یک فروند پهپاد «قاصف ۲» خبر داد و ساعاتی پس از آن نیز ائتلاف سعودی این حمله را تأیید کرد و مدعی شد که در این حمله نه نفر زخمی شده‌اند.

طی ماه گذشته، فرودگاه‌های سه منطقه جنوبی عربستان (نجران، جازان و عسیر)، بارها با وجود سامانه‌های پدافندی آمریکایی، هدف حملات موفق موشکی و پهپادی یمن قرار گرفته است.

شورای وزیران سعودی در ادامه جلسه خود بار دیگر حمله به سفارت بحرین در بغداد از سوی معترضان به نشست منامه را محکوم کرد و برخورد دولت بغداد با معترضان را ستود و گفت که در کنار دو کشور برای گسترش امنیت در منطقه ایستاده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد

در ادامه برنامه عملیاتی وارسی پروازی سامانه های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه های شمال شرق و شمال کشور ، بررسی دوره‎ای سامانه کمک ناوبری ILS /DME  فرودگاه بین المللی گرگان  جهت ارزیابی معیارهای استاندارد ایمنی پرواز و  اطمینان از صحت عملکرد  این سامانه با موفقیت انجام شد.  
شایان ذکر است؛  این عملیات وارسی  پروازی با تلاش و همکاری گروه متخصصین وارسی پرواز  ( فلایت چک )، متخصصان الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) و کارشناسان کنترل ترافیک هوایی و همچنین سایر مسئولین فرودگاه بین المللی گرگان به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه