Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به استقرار خط جدید جمعیتی در احمدآباد مستوفی نسبت به رشد ساخت‌ و‌ سازهای غیرمجاز در این منطقه هشدار داد. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، شهرام عدالتی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به بررسی مشکلات چهار شهرستان اسلامشهر، پردیس، شمیران و ری اظهار داشت: اسلام‌شهر در منطقه حاشین‌نشین، پردیس به عنوان سرریز جمعیت، شمیران ماهیت تفرجی و ری ماهیتی تاریخی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رشد فزاینده جمعیت مهم‌ترین چالش شهرستان اسلام‌شهر است بیان کرد: هر آنچه در این شهرستان‌ها اتفاق بیفتد به طور مستقیم در استان تهران تأثیرگذار است همچنان که در حال حاضر با وجودی که میانگین رشد جمعیتی کشور 1.2 درصد است آمارها در شهرستان اسلام‌شهر رشد 3 درصدی را نشان می‌دهد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران بیان کرد: در اسلام‌شهر بزرگترین مسئله فقدان هویت اشتغال است همچنین قانون شعاع 120 کیلومتری نیز سبب قانون‌گریزی صاحبان صنایع شده است و البته در مورد شهرک صنعتی چهاردانگه نیز به لحاظ حقوقی پاسخی نداریم.

عدالتی همچنین افزود: در حوزه تقویت و توسعه زیرساخت‌ها، اتصال اسلام‌شهر به تهران به عنوان محور اساسی جدی گرفته نشده است این در حالی است که حمل و نقل ریلی تهران و اسلام‌شهر باید یکپارچه دیده شود.

تهران| مترو اسلامشهر 3 سال دیگر افتتاح می‌شودرئیس مجمع نمایندگان استان تهران: تکمیل پروژه مترو اسلامشهر مطالبه جدی مردم استتهران| آغاز عملیات اجرایی مترو اسلامشهر در انتظار تصویب سازمان برنامه و بودجه است

وی عنوان کرد: خط جدیدی از استقرار جمعیتی در احمدآباد اتفاق افتاده که اگر برای آن فکری مناسب نشود به منطقه‌ای برای ساخت‌ و ساز غیرمجاز تبدیل می‌شود و محور اساسی که اسلام‌شهر را از منطقه تأمین‌کننده کارگر ساده و اقتصاد معیشتی به هویت اقتصادی مستقل تبدیل می‌کند شهرک‌های لبنیات و شهرک‌های تخصصی حمل و نقل است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: برندسازی و مزیّت‌سازی فضا در اسلام‌شهر امری ضروری است که سبب نگهداشت ثروت در اسلامشهر می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ طرح متروی شهرستانِ اسلامشهر از ۲۶ ماهِ پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفتِ فیزیکی داشته است و با ادامه‌ روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سالِ آینده به پایان و بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید