Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی گنبدکاووس گفت: جشن بزرگ و متمرکز «‌زیرسایه خورشید» ۲۱ تیرماه در امامزاده یحیی بن زید( ع) گنبدکاووس برگزار می‌شود. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، علی فدایی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های "زیرسایه خورشید" در فرمانداری این شهرستان اظهارداشت: جشن بزرگ و متمرکز مردمی زیرسایه خورشید 21 تیرماه با اطعام بیش از 2 هزار نفر در امامزاده یحیی بن زید( ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای  اطعام این جشن 6 هزار راس دام را آستان قدس رضوی تامین می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های جشن مردمی زیرسایه خورشید با حضور 3 کاروان در شرق، غرب و مرکز در استان‌گلستان آغاز می‌شود.این کاروان در روزهای 17 و 18 و 21 میهمان شهرستان گنبدکاووس است.

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی گنبدکاووس بیان داشت: غبارروبی گلزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، عیادت از بیماران، حضور در تفرجگاه دریاچه مصنوعی، ملاقات با زندانیان، شرکت در صبحگاه سپاه، اجرای برنامه 10 جرعه معرفت رضوی هر شب در مساجد شهرستان، اجرای طب الرضا و ایستگاه سلامت در سطح شهر و روستاها،جشن روستایی در زابل‌آباد، توزیع بسته‌های تبرکی و ده‌ها برنامه دیگر از جمله برنامه‌های این کاروان است.

400 برنامه ‌در دهه کرامت توسط نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر برگزار می‌شود650 برنامه ‌هفته کرامت توسط نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس برگزار می‌شودهمزمان با دهه کرامت 110 برنامه دفتر نمایندگی آستان قدس در کاشان اجرا می‌شود

حجت الاسلام محمدباقر مظفری مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در گنبدکاووس اظهار داشت: سال گذشته جشن ازدواج آسان برای 110 زوج در شرق گلستان با محوریت گنبدکاووس برگزار شد.جهیزیه این زوج‌ها به مبلغ 20 میلیون تومان توسط آستان قدس رضوی تهیه و تحویل شد.

وی افزود: در سیل اخیر نیز  200 دستگاه یخچال فریزر به مردم سیل زده گلستان اهدا شد. بسته‌های غذایی توزیع شده در ایام سیل به مردم سیل‌زده به ارزش 100 میلیون تومان بود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان گنبدکاووس با اشاره‌ به اسکان موقت 35 خانوار سیل زده گنبدی در جوار امامزاده یحیی بن‌زید( ع) بیان داشت: این افراد اغلب در حریم رودخانه‌ها ساکن بودند. آستان قدس رضوی آمادگی دارد در صورت تامین زمین توسط شهرستان، در مدت زمان کوتاه منازل مسکونی ارزان قیمت و مستحکم‌ برای این افراد احداث کند.

وی ادامه داد: با همکاری بانک‌رسالت کشور و آستان قدس به افراد نیازمند مبلغ 60 میلیون تومان وام کم‌بهره برای هزینه‌های درمان، جهیزیه، ازدواج، مسکن، مشاغل خانگی و غیره با یک ضامن پرداخت می‌شود.

‌مظفری گفت: افرادی که تمایل دارند خدام افتخاری امام رضا( ع) شوند با ثبت نام در سایت، یک روز خادم افتخاری در صحن علی بن موسی‌الرضا(ع) بوده و 3 روز دیگر با توجه به حرفه و فن‌ خود در مناطق محروم منطقه خود به صورت رایگان خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود