Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده جانشین وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور در صنایع وابسته سازمان دریایی وزارت دفاع در تبریز از بخش‌های مختلف ساخت، تولید و انتقال قدرت پیشرانه‌های دریایی بازدید کرد.

جانشین وزارت دفاع ضمن ابراز خرسندی از عملکرد صنایع دریایی در تولید محصولات دریایی به روز همچون زیردریایی پیشرفته فاتح اظهار داشت: آب‌های سرزمینی در جمهوری اسلامی ایران از یک موقعیت راهبردی برخوردار بوده است و به فضل الهی سازمان صنایع دریایی با دارا بودن سرمایه‌های انسانی با تقوا، متخصص و متعهد توانسته است تحول چشمگیری را در سیستم پیشرانه‌های دریایی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده با اشاره به قرار گیری ایران در یک موقعیت ژئوپلیتیکی حساس خاطرنشان ساخت: ایران از طریق دریا به چهار گوشه دنیا راه دارد و از این حیث ساخت مدرن‌ترین تجهیزات دریایی یکی از اولویت‌های سازمان دریایی وزارت دفاع همواره مد نظر مدیران این سازمان قرار داشته است.

سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده حضور پرقدرت در عرصه دریا را یک ضرورت انکار ناپذیر در فضای امروز جامعه جهانی عنوان کرد و افزود: افزایش قدرت بازدارندگی و رسیدن بر بلندای اقتدار، بدون پیشرفت‌های دریایی ابتر و نا تمام است چرا که حدود ۹۰ درصد مبادلات و تجارت در عرصه بین المللی از طریق دریا‌ها انجام می‌شود.

امیر دریادار رستگاری مدیر عامل سازمان صنایع دریایی در جریان این بازدید با ارائه گزارش از روند فعالیت‌ها و پروژه‌های در دست اقدام سازمان صنایع دریایی گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با کسب دانش و فناوری و بهره گیری از سطح بلوغی که صنعتگران حوزه دریایی امروزه به آن دست پیدا کرده اند محدودیتی در حوزه ساخت تجهیزات دریایی ندارد و توانسته است به عنوان پیشروترین مجموعه تولیدی و تحقیقاتی کشور در حوزه پیشرانه‌های دریایی رسالت خود را در این حوزه جامه عمل پوشاند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تقی زاده وزارت دفاع دفاعی امنیتی اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی با تذکر به وزارت نیرو به جهت قطع برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در فصل گرما که ضرر‌های اقتصادی فراوانی به دنبال دارد، گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به وزارت نیرو این دولت ساخت نیروگاه‌ها به منظور تامین برق کشور گوشزد شد چراکه طی دهه گذشته کمتر به این موضوع توجه شده بود، لذا عدم توسعه نیروگاه‌ها تهدیدی برای صنعت کشاورزی و صنایع به شمار می‌آید.   وی افزود: تامین برق صنایع فولادی و حتی محدودیت‌های پیرامون برق این کارخانجات تاثیر بسیار منفی در تولید داشته و ارزش‌افزوده را به شدت کاهش می‌دهد هرچند طبق قانون صنایع می‌تواند با احداث نیروگاه برق مورد نیاز خود را تامین کنند، اما بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری جهت به نتیجه رساندن چنین پروژه عظیمی دارد.   نماینده اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید با افزایش تولید برق محدودیت برق صنایع در تابستان را کاهش دهد، گفت: در شرایط فعلی راحت‌ترین استراتژی و راهبرد برای مدیریت برق، صرفا قطع آن است چراکه راهکار‌های دیگر زحمت بسیاری دارند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد