Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بازیکن روبین کازان روسیه به زودی با پرسپولیس قرارداد امضا می کند.
به گزارش آریا، باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب سرمربی حالا به دنبال تقویت تیم است تا بازیکنان مورد نیاز را جذب کند. سرخپوشان پایتخت با رضا شکاری بازیکن ایرانی تیم روبین کازان روسیه که سابقه بازی در ذوب آهن را هم دارد وارد مذاکره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از منابع آگاه، وی با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است و چیزی تا امضای قرارداد باقی نمانده است. رضا شکاری امروز برای مذاکرات نهایی و امضای قرارداد راهی باشگاه پرسپولیس می شود.
رضا شکاری 21 ساله دو فصل پیش و بعد از درخشش در تیم ذوب آهن به روبین کازان پیوست و در روسیه رویاهای خود را دنبال کرد. او در تیم ملی جوانان و امید نیز سابقه بازی دارد و یکی از پدیده ها و استعدادهای فوتبال ایران محسوب می‌شود. بازیکن سابق ذوب آهن طی ساعات آتی با حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مدیرعامل این باشگاه، در صورت توافق قرارداد خود را به امضا خواهد رساند. او در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیر برنامه‌هایم به زودی به باشگاه پرسپولیس برای انجام مذاکرات نهایی خواهیم رفت. صحبت های اولیه انجام شده و قرار است روی برخی بندها جدی‌تر بحث کنیم. با این حال امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانم امسال لباس تیمی که عاشق آن هستم را برتن کنم. شکاری در فصل 94-95 یکی از بازیکنان جوان تیم ذوب آهن محسوب می‌شد و توانست در بازی جام حذفی دروازه پرسپولیس را باز کند. گلی که او زد سند حذف شاگردان برانکو از جام حذفی را امضا کرد و سبب شد تا نام شکاری بیش از پیش بر زبان ها بیفتد.
شکاری که اهل شهرستان سراب آذربایجان شرقی است، پیش تر از نگاه گاردین در فهرست 50 بازیکن آینده دار فوتبال قرار گرفته بود و حالا با پیوستن به پرسپولیس شرایط ویژه ای پیدا خواهد کرد. البته باید دید که او به صورت قرضی پرسپولیسی می‌شود یا به شکل قطعی در لیست قرمزها جای خواهد گرفت. نکته مهم این که باتوجه به زیر 23 سال بودن شکاری پرسپولیس در صورت جذب قطعی این بازیکن از روبین کازان می‌تواند او را در لیست بازیکنان امید نیز جای دهد و مشکلی از لحاظ فهرست نخواهد بود. شکاری که در پست هافبک هجومی، وینگر و مهاجم سایه سابقه بازی دارد، در شرایطی مذاکرات خود با پرسپولیس را انجام می‌دهد که سرخپوشان پایتخت مهره های باتجربه ای را در پست های هجومی دارند اما بی تردید حضور شکاری نیز می‌تواند اتفاق مثبتی برای هم بازیکن و هم تیم باشد.

- اشکان دژاگه هافبک ملی پوش تیم فوتبال تراکتور پس از گذراندن دوره درمان مصدومیت جزئی خود به تمرینات تیم تراکتور ملحق می‌شود. باشگاه تراکتور اعلام کرد اشکان دژاگه به دلیل مصدومیت جزئی که داشته از باشگاه درخواست استراحت بیش‌تر و کسب مرخصی داشته است. بر اساس موافقت باشگاه قرار است هافبک ملی پوش تراکتور برای حضور در تمرینات آماده‌سازی فصل جدید رقابت‌های فوتبال کشور پس از دو هفته به تیم تراکتور اضافه شود.

- دوگان، نائب رئیس باشگاه ترابزون اسپور ترکیه در مصاحبه با سایت «dha» ترکیه اعلام کرد که وحید امیری و توره از لیست تیم ما خارج شده است. امیری از سوی باشگاه تراکتورسازی و مصطفی دنیزلی پیشنهاد دارد. وحید امیری فصل گذشته به ترابزون اسپور پیوست و در طول یک فصل حضورش برای تیم ترکیه ای عملکرد خوبی از خود نداشت به همین خاطر مسئولان ترابزون او را در لیست خروج گذاشتند. مجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی ترابزون اسپور در این تیم برای یک فصل دیگر ماندنی شد.

- هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قرارداد خود را با این باشگاه خوزستانی تمدید کرد. صادق صادقی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد و در جمع شاگردان تارتار ماندنی شد. پیش‌تر فرشید پاداش و میلاد خدایی‌اصل با نظر مهدی تارتار، قراردادهای خود را با نفتی‌ها تمدید کرده بودند.

- کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آراء پرونده های موجود در این کمیته را صادر کرد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کمیته وضعیت بازیکنان، در پرونده شکایت خالد شفیعی از باشگاه تراکتورسازی تبریز این باشگاه با توجه به عدم ارائه دفاعیه به پرداخت مبلغ 6/080/000/000 ریال بعلاوه هزینه دادرسی محکوم شده که این حکم طی مدت 7 روز قابل تجدید نظرخواهی است. در پرونده شکایت عقیل شویعی کعبی از باشگاه استقلال خوزستان این باشگاه به پرداخت مبلغ 5/000/000/000 ریال اصل خواسته و 100/000/000میلیون ریال هزینه دادرسی محکوم شده است.
پیرو شکایت مهرداد طهماسبی از باشگاه فولاد خوزستان نیز این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 900/000/000 ریال شد. در پرونده شکایت محمود تیغ نورد از باشگاه صنعت نفت آبادان این باشگاه به پرداخت مبلغ 1/114/000/000 ریال طبق خواسته خواهان بعلاوه هزینه دادرسی محکوم شد. در پرونده شکایت سجاد عاشوری از باشگاه خونه به خونه بابل این باشگاه به پرداخت مبلغ مبلغ 2/300/000/000 ریال در حق خواهان محکوم شد. پیرو شکایت خانم فریبا پستکی از باشگاه ملوان انزلی نیز خواسته خواهان مورد تایید کمیته وضعیت بازیکنان قرار گرفته و باشگاه ملزم به پرداخت مبلغ مورد نظر در این پرونده شده است. در خصوص پرونده شکایت آقای عباس امیدی از باشگاه شهریار ساری این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد ادعای خوانده همچنین هزینه دادرسی محکوم شد. پیرو شکایت محمد دارابی از باشگاه شهدای بابلسر همچنین محمود منفرد از باشگاه پاس همدان و محسن وفایی صدر از باشگاه فرهنگی شاهین شهرداری بوشهر نیز باشگاهها محکوم به پرداخت مبلغ مورد ادعای خواهان شدند. کمیته وضعیت بازیکنان در پرونده شکایت میلاد احمدی مجد از باشگاه ورزشی نساجی مازندران دعوای خواهان را مردود دانسته که قابل رسیدگی نمی باشد. همچنین در پرونده شکایت احسان عبدی گورابی از باشگاه شهرداری تبریز دعوای خواهان در این کمیته قابل استماع دانسته نشده است.

- ریکاردو میگورینی مهاجم سابق تیم فوتبال کیه وو ایتالیا با نظر آندره آ استراچونی به زودی مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه استقلال آغاز خواهد کرد. ریکاردو میگورینی مهاجم سابق تیم فوتبال کیه وو ایتالیا با نظر آندره آ استراچونی سرمربی استقلال به زودی مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه آبی پوش پایتخت آغاز خواهد کرد. گفته می‌شود سرمربی ایتالیایی استقلال معتقد است این مهاجم مشکل خط حمله استقلال را حل خواهد کرد. تیم فوتبال استقلال در حالی با سرمربیگری استراماچونی این روز‌ها به تمرین می‌پردازد که این مربی ایتالیایی به دنبال جذب یک مهاجم برای تیمش است.
با این وجود ریکاردو میگورینی یکی از بازیکنانی است که می‌تواند در تفکرات استراماچونی برای خط حمله آبی پوشان جای داشته باشد. این مهاجم 33 ساله فوتبالش را از تیم اینترمیلان در سال 2004 شروع کرده است. میگورینی تاکنون برای تیم‌های اسپتزیا، پاویا، سیتادلا، باری، بولونیا، جنوا، نوارا، تورینو و کیه وو بازی کرده و در آخرین تیمش که کیه وو بوده در 122 بازی 15 تا گل به ثمر رسانده است. این بازیکن یکی از گزینه‌های احتمالی استراماچونی برای خط حمله تیم فوتبال استقلال بوده که به نظر می‌رسد آبی پوشان مذاکرات خود را با میگورینی آغاز کرده‌اند و اگر اتفاق خاصی نیافتد او آبی پوش می‌شود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رضا شکاری پرسپولیس استقلال کیه وو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی پرهیجان در خانه مقابل سپاهان متوقف شد. هواداران سپاهان در این بازی پایین جایگاه بانوان پرسپولیس نشسته بودند که این موضوع جنجالی شد.

باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای نوشت: باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.

این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند."

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند