Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@10:09:14 GMT

عامل شهادت امام جمعه کازرون به قصاص محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۱۱۷۴

عامل شهادت امام جمعه کازرون به قصاص محکوم شد

به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل امام جمعه کازرون به صورت غیرعلنی از ساعت ۹ و ۴۱ دقیقه صبح امروز چهارشنبه دوازدهم تیرماه ۹۸ در شیراز آغاز شده و این پرونده در حال رسیدگی است.

قاضی حسین رجایی نیا قضاوت این پرونده را به عهده دارد. این دادگاه با حضور متهم و وکیل مدافع او و همچنین اولیاء دم و با حضور رییس و مستشاران شعبه اول آغاز و پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان وارد رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن کیفرخواست نماینده دادستان با اشاره به اقرار صریح متهم و اظهارات شهود تقاضای مجازات متهم را از دادگاه مطرح کرد و ر ادامه این جلسه دادرسی محمدحسن خرسند، فرزند شهید حجت الاسلام والمسلمين خرسند، با حضور در جایگاه ویژه، از دادگاه تقاضای قصاص کرد و پس از وی وکیل مدافع شکات پرونده نیز از طرف سایر اولیاء دم بر تقاضای قصاص موکلین خود تأکید کرد.

پس از آن ریاست دادگاه با فراخواندن حمیدرضا درخشنده، متهم پرونده، به جایگاه به ثبت اظهارات وی پرداخت و در همان ابتدا، متهم با پذیرفتن اتهام وارده ضمن ابراز ندامت، از اولیاء دم حاضر در دادگاه تقاضای بخشودگی کرد.

وی با اعتراف به اینکه پیش از این نیز قصد ارتکاب چنین کاری را داشتم و در لحظه آخر منصرف شدم، گفت: در شب حادثه زمینه را برای اجرای قصد خود فراهم دیدم.وی در انتهای دفاعیات خود در پاسخ به دادگاه مبنی بر اینکه آیا از عمل خود پشیمان هستید صراحتاً پاسخ داد: «بله پشیمان هستم و اشتباه کردم.»

در ادامه وکیل تسخیری متهم به دفاع از موکل خود پرداخت و مطابق وظیفه قانونی برای موکل، ضمن دفاع، از اولیاء دم برای موکل خود تقاضای عفو کرد.در ادامه دادگاه با اعلام تنفس وارد مشورت شد و در پایان پس از گرفتن آخرین دفاع متهم رأی دادگاه مبنی بر قصاص در محل ارتکاب جرم صادر و به صورت حضوری به متهم و وکیل مدافع او ابلاغ شد.

تحقیقات پرونده شهادت امام جمعه کازرون به صورت فوق العاده در دادسرای کازرون انجام شده و کیفرخواست این پرونده نیز صادر شده است. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، مراسم سوگواری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079601 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند