Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود توحیدی راد، دبیر جشنواره دهه کرامت در امامزادگان شاخص منطقه شمال استان اصفهان، گفت: همزمان با ۱۱ استان کشور از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و باورود جشنواره‌ی مردمی کرامت، با شعار «در شادی اهل بیت (ع) شاد باشیم» و حضور سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام اجمعین از شب ولادت حضرت معصومه (س) درراستای وحدت و همدلی بیشتر مردم منطقه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، توزیع تبرکات خاصه و پرچم گردانی متبرک به ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با همکاری خادمین امامزادگان سطح یک سه شهرستان را در این جشنواره یادآورشد و گفت: جشنواره مردمی کرامت، با هدف ترویج الگوی شادی حلال، برگزار می‌شود.
وی، حضور خادمین آستان‌های قدس رضوی و حضرت معصومه (س) را در جشنواره امسال حائز اهمیت دانست و گفت: برنامه‌های دهه کرامت در امامزادگان شاخص هر سه شهرستان به شرح ذیل برگزار می‌شود.

به گفته وی، مراسم افتتاحیه در امامزاده هادی (ع) آران وبیدگل در روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه مصادف با شب ولادت حضرت معصومه (س) از ساعت ۱۹ ومراسم آستان مقدس حضرت آقاعلی عباس (ع) پنجشنبه ۱۳ تیرماه مصادف با شام ولادت حضرت معصومه (س) همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می‌شود.


دبیر جشنواره دهه کرامت در امامزادگان شاخص منطقه شمال استان اصفهان، افزود: برنامه عصر عاشقی صدا وسیما در امامزاده هادی (ع) فین کاشان نیز روز جمعه ۱۴ تیرماه از ساعت ۱۹ به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

توحیدی راد، اجرای مراسم درامامزاده، ولی ابن موسی کاظم (ع) راوند را در روز جمعه ۱۴ تیرماه همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء اعلام کرد و گفت: حضور خادمین امامزادگان شهرستان‌های کاشان _ آران وبیدگل و بادرود به همراه خادمین آستان مقدس حضرت معصومه (س) در جشنواره آه و آهو شنبه ۱۵ تیرماه از دیگر برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت است.

وی، با اشاره به اجرای ویژه برنامه در امامزاده سلطان امیر احمد (ع) کاشان در روز یکشنبه ۱۶ تیرماه مصادف با ایام تکریم از امامزادگان همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء گفت: مراسم در آستان مقدس حضرت سلطانعلی ابن امام محمدباقر (ع) نیز پنجشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۱۹ برگزارمی شود.

به گفته وی، مراسم در آستان مقدس هلال ابن علی (ع) آران و بیدگل پنجشنبه شب ۲۰ تیرماه همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء، پخش زنده برنامه عصر عاشقی از صدا و سیما در امامزاده بی بی زینب (س) یزدل جمعه ۲۱ تیرماه مصادف با روز بزرگداشت امامزاده بی بی زینب (س) یزدل و روز خواهر از ساعت ۱۹و اجرای مراسم در امامزاده قاسم بن علی النقی (ع) باب المراد آران وبیدگل جمعه ۲۱ تیرماه همرا با نماز جماعت مغرب و عشاء از دیگر برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت است که با نظارت آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

توحیدی راد، در ادامه با تاکید بر مشارکت ستاد نماز جمعه و فرمانداری‌های سه شهرستان و دستگاه‌های مختلف، در راستای بزرگداشت دهه‌ی کرامت اظهار داشت: برپایی جشن بزرگ کرامت، آذین‌بندی شهر‌ها، نورافشانی، برپایی ایستگاه صلواتی، مسابقه حدیث کرامت، مشاوره برای آشنایی با معارف اهل‌بیت (ع) و دیدار با خانواده معظم شهدا، عیادت از بیماران و مراسم دختران آفتاب ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام فرخنده و مبارک است.

شایان ذکر است: اول ذی القعده، سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا یازدهم این ماه، سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع)، با عنوان دهه کرامت نام گذاری شده است که در این دهه، جشن‌ها و آیین امامزدگان شاخص شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و بادرود در قالب جشنواره مردمی کرامت علاوه بر دیگر جشنواره‌های ملی و برنامه‌های زیر سایه خورشید در منطقه کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

شهرستان های شمال استان اصفهان زیر سایه خورشید میزبان خدام بانوی کرامت هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار مناسبتهای مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد