Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سرهنگ  محسن معظمی گودرزی در توضیح این خبر گفت: پرونده ای از شعبه ۱۶ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب  ناحیه ۵ تهران با شکایت مرد جوانی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم به کارآگاهان گفت که یک دستگاه آپارتمان را به مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان از فروشنده به صورت مبایعه نامه‌ای خریداری کرده است  و مقداری از مبلغ مبایعه نامه را به عنوان پیش پرداخت، به حساب متهم  منتقل کرده و قرار بر این بوده که پس از گذشت  چهار ماه از تاریخ تنظیم مبایعه نامه و پرداخت بقیه ثمن معامله، متهم سند آپارتمان را به نام من منتقل کند، اما با سررسید تاریخ تنظیم سند و آماده کردن بقیه پول آپارتمان به دفترخانه‌ای که قرار بود سند به نامش منتقل شود، مراجعه کرده ولی متاسفانه فروشنده در دفتر خانه حاضر نشده و  هر چه به شماره تلفن وی تماس گرفته  دیگر پاسخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اظهارات مالباخته ادامه داد: تا اینکه شاکی اخیرا متوجه شده که سند آپارتمان برای ضمانت فردی در رهن بانک بوده است و به علت عدم پرداخت اقساط وام توسط فرد وام گیرنده، سند آپارتمان توسط بانک به مزایده گذاشته شده است و اکنون ملک جزء املاک،   بانک قرار دارد.

وی با اشاره به شکایت مالباخته گفت: با دریافت شکایت مالباخته تحقیقات در خصوص شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم قرار گرفت. ولی متهم در هیچ یک از مخفیگاه‌هایش حضور نداشت و خانواده وی نیز اظهار بی‌خبری  از متهم می کردند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی مطلع شدند که متهم قصد دارد همین ملک را به شخص دیگری بفروشد که با هماهنگی مقام قضائی،   کارآگاهان متهم را هنگام تنظیم مبایعه نامه در مشاور املاکی در محدوده میدان قزوین دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه دوم منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های پلیسی به فروش این ملک به هشت خریدار اعتراف کرد، ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی گفت که در زمان ساخت ملک و همچنین پس از تکمیل آن با تنظیم قراردادهای پیش‌فروش و فروش ملک، این دستگاه آپارتمان را به هشت  خریدار فروخته است و از خریداران جمعاً به  مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده است.

سرهنگ گودرزی افزود: در تحقیقات پلیسی و بررسی سوابق کیفری مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و  تحت تعقیب مراجع قضایی دیگری نیز است و سابق بر این نیز  به همین اتهام به هفت سال حبس محکوم شده است.
متهم با دستور قضائی روانه زندان شد.

کد خبر 446411

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران

به گزارش تابناک، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور