Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار واعظی از کشف هفت هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان طی سه ماه نخست سال خبر داد و گفت: میزان کشفیات قاچاق در استان بوشهر با افزایش ۹۲ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر عصر سه‌شنبه ( 11 تیر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه و تقویت امنیت در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد دستیابی به موفقیت‌های خوبی هستیم، اظهار داشت: هرچند طی سه سال گذشته در زمینه وقوع کشته‌شدگان تصادفات کاهش را شاهد بودیم ولی در سال جاری شاهد افزایش ۴۸ درصدی فوتی تصادفات در استان بوشهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۳ درصد از تصادفات فوتی در حوزه شهری مربوط به موتورسیکلت‌ها بوده است، ادامه داد: در این حوزه ۱۹ درصد عابران پیاده و مابقی مربوط به سایر وسیله‌های نقلیه بوده است.

 

واعظی با تاکید بر اینکه استان بوشهر رتبه آخر کشور از نظر وقوع شرارت را دارد، تصریح کرد: رتبه استان در زمینه سرقت ۲۳، در زمینه نزاع و درگیری ۲۸ و در زمینه تصادفات ۲۴ کشور است.

 

وی از کاهش ۳۷ درصدی کشفیات جرایم خشن و جنایی در استان بوشهر طی سه ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: امسال تاکنون هیچ گونه سرقت از بانک، طلافروشی، آدم ربایی و چند جرم خشن دیگر رخ نداده است.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش ۳۷ درصدی سرقت خودرو، کاهش ۳۵ درصدی کیف‌قاپی و کاهش ۶۳ درصدی سرقت محموله در سه ماه نخست امسال در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: میانگین سرقت در کشور هزار و ۳۵۳ فقره سرقت به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر است که در استان بوشهر ۸۸۱ فقره سرقت است.

 

سردار واعظی از کشف هفت هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان طی سه ماه نخست سال خبر داد و گفت: میزان کشفیات قاچاق در استان بوشهر با افزایش ۹۲ درصدی روبرو بوده است.

 

وی از افزایش ۳۷ درصدی کشف محموله‌های سنگین در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: میزان کشفیات سوخت در استان بوشهر نیز با افزایش بیش از ۲۳ برابری به ۲ میلیون و ۵۷۸ لیتر افزایش پیدا کرده است.

 

سردار واعظی با اشاره به کشف ۲۷ فقره زمین خواری به میزان ۸۲۸ هزار و ۸۹۱ متر مربع در استان اظهار داشت: میزان کشفیات زمین‌خواری از نظر مساحت ۱۳۳ درصد و از نظر ریالی ۳۹۶ درصد رشد داشته است.

 

وی از افزایش شش درصدی جرایم اقتصادی استان بوشهر طی سه ماه نخست سال خبر داد و افزود: چهار هزار دستگاه خودرو شوتی ویژه حمل قاچاق در سه ماهه امسال در استان بوشهر توقیف شده است.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان خبرگزاری شبستان کشف کالای قاچاق کالای قاچاق خبرگزاری شبستان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان

سردار جلیل موقوفه‌ای  از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: کشف محموله تاغ و سوخت، دستگیری سارق و بازگشت پول به حساب شاکی از مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس بخش بسطام سارق سیم و کابل برق حین سرقت روی دکل دستگیر شد، افزود: این سارق سابقه‌دار غیر بومی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل با انگیزه تهیه مواد مخدر اعتراف کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی مهدیشهر شناسایی شد، ابراز داشت: این محموله از استان های شمالی بارگیری و به مقصد سیستان بلوچستان در حرکت بود که خروجی حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق از خودرو سمند در حوزه شهرستان سمنان کشف شد، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل