Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دفتر آستان قدس در استان همدان گفت: جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) با حضور خادمان و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در پیاده‌راه امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدصالح یوسفی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برنامه‌های دهه کرامت با اشاره به اینکه بعد از تشکیل دفاتر نمایندگی‌های آستان قدس در استان‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برای این دفاتر تدارک دیده شد، اظهار کرد: به حوزه محرومیت‌زدایی که یکی از مسائل مهم جامعه است در دفاتر نمایندگی آستان قدس توجه ویژه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خادمان و خادم یاران آستان قدس جز اولین نفرات حاضر در استان‌های سیل‌زده برای خدمت‌رسانی بودند و حضور پررنگی داشتند، افزود: در مناطق سیل‌زده خدمات فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و مشاوره‌ای توسط خادمیاران به مردم ارائه می‌شد.

آیین افتتاحیه برنامه‌های دهه کرامت در حرم عبدالعظیم حسنی (ع)برنامه‌های دهه کرامت در113 کانون فرهنگی مساجد استان بوشهر اجراء می‌شودویژه برنامه‌های دهه کرامت در 80 بقعه متبرکه خراسان رضوی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دفتر آستان قدس در استان همدان با تأکید بر اینکه دفتر آستان قدس در استان‌ها متشکل از چندین معاونت از جمله معاونت فرهنگی است، گفت: کانون‌های ورزش، تبلیغ، قرآن، شعر، کتاب، هنر، مداحی، خانواده، وقف کتاب، نوجوانان، خانواده شهدا، توسعه فرهنگ زیارت، بانوان زیر مجموعه معاونت فرهنگی است که در دهه کرامت برنامه‌های شاخصی برگزار می‌کنند.

‌وی با اشاره به اینکه هدف ما برگزاری برنامه‌ها همراه با جشن، سرور و شادی مؤمنانه است، عنوان کرد: برنامه اصلی و ویژه دهه کرامت برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در میدان امام است که بعد از ظهر روز 23 تیرماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دفتر آستان قدس در استان همدان با بیان اینکه برنامه "رواق رضوی" در سالن شهید آوینی برگزار می‌شود، ابراز کرد: این برنامه با ایجاد غرفه‌ها و پاتوق عمومی برگزار می‌شود.

یوسفی تأکید کرد: ایستگاه‌های هنری با اجرای سرود و تئاتر خیابانی، غرفه کتاب، ایستگاه‌های تبلیغی با حضور طلبه‌های جوان برای پاسخگویی به شبهات و سئوالات‌، غرفه کودکان و غرفه خدمت‌رسانی پزشکی توسط خادم‌یاران در برنامه رواق رضوی در مجمع شهید آوینی برپا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در دهه کرامت نشست برهان با حضور بانوان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست تبیین نقش موثر بانوان در جامعه است. برنامه‌های اصلی دهه کرامت به اسم جشن‌های زیرسایه خورشید که یکی از کانون‌های آستان قدس است در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) امروز در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت «با شما سربلندیم» است، عنوان کرد: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت (ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده اند.

مشرف ادامه داد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار مردمی»، «امامزادگان پرچم داران جهاد تبیین و معرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر (ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت هستند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

کد خبر 6091952 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد