Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، محمد باقری در ششمین جلسه هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی که در دفتر استاندار برگزار شد از تشکیل شورای اطلاع رسانی استان خبر داد و گفت: این شورا بر اساس ساختار جدید به ریاست استاندار محترم برگزار خواهد شد و با تشکیل این شورا بخشی از خلال های حوزه اطلاع رسانی استان رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: تشکیل شورای اطلاع رسانی استان و به تبع آن در دستگاه های اجرایی استان به روابط عمومی دستگاه ها و نهاد ها کمک خواهد کرد که درحوزه اطلاع رسانی ، مدیریت افکار عمومی ، گردش اطلاعات در بخش های مختلف فعالتر عمل کنند.

وی در ادامه سخنان خود با تکید بر اجرای سند راهبردی روابط عمومی های استان توسط دستگاه های اجرایی ، هیات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را مامور کرد تا با احصاء الزامات مطرح شده در این سند، آنها را برای ابلاع با امضای مقام عالی استان به مدیران دستگاه های اجرایی آماده کنند.

در این جلسه اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی در خصوص بخش های مختلف سند راهبردی روابط عمومی های استان و راهکارهای اجرایی شدن این سند در دستگاه های اجرایی استان بحث و تبادل نظر کردند .

انتهای پیام/ا

تشکیل شورای اطلاع رسانی استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن