Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ایرج عرب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برای این که جهت شروع فصل شرایط خوبی داشته باشیم اقدام‌های مختلفی را همزمان دنبال می‌کنیم. تأمین منابع مالی برای رفع نیازهای باشگاه و تیم و جذب سرمربی جدید بخشی از کارها بود. در این مدت تلاش کردیم تا ترکیب تیم قهرمان تا حد امکان حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط با پیشنهادهایی برای جذب علی علیپور روبه‌رو بودیم ولی تصمیم نهایی این بود که مهاجم خوب خودمان را حفظ می‌کنیم. پس از صحبتی که امروز چهارشنبه داشتیم موضوع انتقال منتفی شد.


وی ادامه داد: در مورد احمد نورالهی هم مسئلۀ خاصی وجود ندارد. او و علیپور با توجه  به این که تیم ملی را همراهی می‌کردند دیرتر به تیم ملحق می‌شوند و از بعد از ظهر امروز خود را به سرمربی جدید معرفی می‌کنند و در تمرینات حاضر می‌شوند.


مدیرعامل سرخ‌پوشان در مورد دروازه‌بان شماره یک ایران اضافه کرد: انتخاب ما حفظ علیرضا بیرانوند است اما او پیشنهادهایی دارد. وکیل وی پیشنهادها را امروز به باشگاه ارائه کرد و بعد از بررسی معلوم شد آنها قبلا برای ایمیل عمومی باشگاه ارسال شده است. البته ما تمایل خود برای ادامه فعالیتش در پرسپولیس را اعلام کردیم. در تعامل و همکاری هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر با مشخص شدن تصمیم نهایی، آن را به اطلاع هواداران و افکار عمومی برسانیم.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایرج عرب علی علیپور احمد نوراللهی مدیرعامل پرسپولیس علیرضا بیرانوند پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر