Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@12:12:11 GMT

برگزاری نشست بصیرتی درحوزه شهدای گمنام قم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۲۲۷۰

برگزاری نشست بصیرتی درحوزه شهدای گمنام قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی نشست بصیرتی با حضور بسیجیان حوزه‌های نرجس خاتون و شهدای گمنام ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

ساجدی معاون سیاسی سپاه استان طی سخنانی در این نشست بر ضرورت دشمن شناسی تاکید کرد و اظهار داشت: آمریکایی‌ها سه هدف انفعال جریان انقلابی، ناامید کردن قشر خاکستری و گستاخ شدن قشر سیاه را دنبال می‌کند و دشمن سال ۹۸ را سال تهدید‌ها می‌دانست در حالیکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: امسال سال فرصت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و نظریه مقاومت را دو ماموریت مهم بسیج خواند و ادامه داد: آن چیزی که مشکل ما را حل می‌کند نظریه مقاومت است.

ساجدی با طرح این سوال که چرا آمریکا نمی‌تواند با ما بجنگد، گفت: در تیررس بودن ناو‌ها و نیرو‌های آمریکایی در منطقه و اینکه اسرائیل در معرض حمله محور مقاومت است، باعث می‌شود آمریکایی‌ها از جنگ بپرهیزند.

وی تاکید کرد: پاشنه آشیل و نقطه ضعف کشور ما امروز بحث اقتصاد است و ما باید در این زمینه مطالبه گر باشیم؛ دولت هم باید اتکا به نفت را حذف کند و در حل مشکلات مردم نوآوری و ابتکار عمل به خرج بدهد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر