Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: سیاست نه جنگ، نه مذاکره و نه تسلیم را باید دنبال کنیم چرا که راهبرد مقاومت، آمریکا را دچار استیصال کرده است.

 آیت الله میرعمادی روز چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار نمایندگان ولی فقیه به ۱۰ نکته اشاره فرمودند که نکات کلیدی و مهمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گزارشی از وضعیت سیل لرستان را به صورت مکتوب و حضوری خدمت رهبر انقلاب تقدیم کرده ایم و کارهایی که در سیل انجام شد خدمت ایشان ارائه داده شد همچنین مقام معظم رهبری فرمودند که با سرعت پیگیری کنید تا مشکلات سیل زدگان برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: اکنون در مسیر تحولات انقلاب یک صفحه جدیدی باز شده است و با تحولات تازه و مهم مواجه هستیم.

میرعمادی افزود: مسیر انقلاب یک مسیر ۴۰ ساله بود که تلاش شد انقلاب و نظام تثبیت یابد و تحکیم پیدا کند و اکنون وارد مرحله دوم شده ایم که دوران بلوغ انقلاب اسلامی و دوران پیشرفت است.

وی ادامه داد: دوران چهل ساله دوم باید زمان پیشرفت باشد و با استفاده از تجربه گذشته حرکت رو به جلو داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان منشور چهل سالگی دوم عنوان کرد و گفت: تاکید بر مبانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل، حفظ مبانی نظام، مساله اسلام، استکبار ستیزی مورد تاکید رهبری است.

میرعمادی افزود: داشتن مواضع انقلابی نکته دیگر مورد تاکید رهبری است و در این دوره باید از اشتباهات گذشته پرهیز با مواضع انقلابی پیشرفت کرد.

وی  بیان کرد: دنبال کردن راهبرد مقاومت از دیگر موارد مورد تاکید رهبری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: آنچه در تحولات بسیار مهم بوده مساله اجماع همه مسئولان بر مقاومت است، سیاست نه جنگ، نه مذاکره و نه تسلیم را باید دنبال کنیم، راهبرد مقاومت برای ما بسیار کم هزینه است، این راهبرد مقاومت آمریکا را دچار استیصال کرده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه ائمه جمعه وظایف و مسئولیت سنگینی در چهل ساله دوم انقلاب به دوش دارند، اظهار داشت: مساله تبیین و ترویج منظومه فکری و اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری است که موجب سلامت و تداوم راه انقلاب اسلامی می شود.

وی گفت: ما ائمه جمعه وظیفه داریم مواضعمان انقلابی و ولایی باشد وحدت برای ما مهم است خصوصاً اینکه انتخابات را در پیش داریم.

امام جمعه خرم آباد افزود: امام جمعه باید با مردم انس داشته باشد، خطبه ها را باید جذابیت بخشید و روحیه مطالبه گری داشت، مطالبه گری غیر از تضعیف است؛ یعنی خواسته عمومی مردم را در قالب خطبه‌ها مطرح کنیم و در عین حال مجالی باشد مسئولان بیایند اگر حرفی دارند بیان کنند.

میرعمادی ادامه داد: باید یک فضای جدیدی را در حوزه مطالبه گری باز کنیم تا مردم نماز جمعه را پناهگاه خود و امام جمعه را زبان خود بدانند.

وی بیان کرد: در ۴۰ سالگی اقامه نماز جمعه نیز هستیم لذا باید کارها و برنامه های متناسب با این موضوع که مؤثر باشد در دستور کار قرار گیرد و از کارهای کلیشه‌ای و تکراری پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ما باید به دنبال کارکردها، دستاوردهای نماز جمعه هستیم زیرا این آیین سیاسی و عبادی بزرگترین دستاورد انقلاب است.

انتهای پیام/ر

سیاست نه جنگ، نه مذاکره و نه تسلیم  باید دنبال شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

سردار محمدرضا آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم گفت: ریشه رژیم صهیونسیتی بر جنگ و جنایت و نسل کشی بنا شده است.

وی افزود: سردمداران اصلی رژیم صهیونسیتی از ثروتمندترین و بانفوذترین افرادی هستند که تمام قدرت و اقتصاد آمریکا در دست آنان است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ترور و آدم کشی را مهمترین خصوصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این افراد حتی به تعدادی از رییس جمهوران آمریکا نیز رحم نکردند.

سردار آهنگر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی را دستاورد عظیمی برای این جبهه برشمرد و گفت: جبهه مقاومت تمام معادلات رژیم صهیونسیتی را بر هم زد و امروز اسرائیل از اقتدار و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شوکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است