Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم گفت: از ابتدای سال تا امروز بیش از ۵۰۰نفر از زائر اولی ها به مشهد مقدس اعزام شدند که تا پایان سال ۲هزار زائر اولی به حرم امام رضا(ع) اعزام می شوند. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر تکیه‌ای در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم برگزار شد، اظهار داشت: هیئت زوار الرضا(ع) امشب در قالب دسته شادی از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س)حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نمایشگاه بهشت بانوی حرم حضرت معصومه(س)سه غرفه به عنوان غرفه های رواق رضوی به معرفی کتاب و محصولات آستان قدس رضوی می پردازند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی درقم تصریح کرد: به مدت ده شب ده مسجد شاخص با مشارکت کانون مساجد جشن های دهه کرامت را برگزار می کنند و عوامل برگزاری این مراسم ها از خادم یاران رضوی هستند.

تکیه ای با بیان اینکه مراسم استقبال از 700زائر اولی مناطق سیل زده به شهر قم فردا انجام می شود، ادامه داد: کانون خادم یاری سلامت ویژه مستضعفین در منطقه دستجرد حضور پیدا می کند، سه کاروان قبلی که در روستاهای استان حضور پیدا کردند با استقبال مردم روبرو شده بودند.

وی تصریح کرد:غرفه های رواق رضوی در بوستان ها به مردم خدمات فرهنگی ارائه می دهند، جشن معصومه های بهشتی به میزبانی حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود و میز خدمت به خانواده شهدا نیز در در دهه کرامت به ارائه خدمات می پردازد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی درقم ادامه داد: خادم یاران ورزشکار رضوی در دهه کرامت به قله دماوند صعود می کنند و پرچم رضوی را بر فراز آن قله به اهتزار در می آورند.

تکیه ای با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس و عتبات عالیات عنوان کرد: از ابتدای سال تا امروز بیش از 500نفر از زائر اولی ها به مشهد مقدس اعزام شدند که تا پایان سال 2هزار نفر از زائر اولی ها به حرم امام رضا(ع) اعزام می شوند.

آیت‌الله رئیسی: از دهه کرامت جهت افزایش نشاط اجتماعی استفاده شودویژه برنامه‌های صدا و سیما خراسان رضوی در دهه کرامت اعلام شد300 عنوان برنامه دهه کرامت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

 تکیه ای تصریح کرد: روز 21تیرماه سالروز قیام مسجد گوهر شاد است که که کانون خادم یاری بانوان به این مناسبت برنامه دارد.

وی با بیان اینکه ترویج کتاب خوانی با توجه به سیره امام رضا(ع) در دهه کرامت انجام می شود،خاطرنشان کرد: در زمینه پویش کتابخوانی ومسابقه کتاب خوانی برنامه های مختلفی در دهه کرامت برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم