Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکس ورشتپن با پیروزی بزرگ در اتریش، جای سباستین فتل در رده سوم جدول رانندگان را گرفت.

طرفداری - نوار چهار پیروزی پیاپی لوییس همیلتون و همچنین پیروزی رانندگان تیم مرسدس بنز در تمام مسابقات امسال، با عبور مکس ورشتپن از خط پایان ردبول رینگ قطع شد. با احتساب امتیازات این گرندپری هیجان انگیز، در دو جدول رده‌بندی مسابقات نیز تغییرات جالبی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از برگزاری گرندپری هیجان انگیز اتریش، جدول‌های رده‌بندی مسابقات فرمول یک نیز وضعیت جالبی به خود گرفته‌اند. در جدول رانندگان مکس ورشتپن جای سباستین فتل را در رده سوم گرفت. این در حالیست که صدرنشین مسابقات امسال، لوییس همیلتون با پنجم شدن در گرندپری اتریش نتوانست امتیاز بالایی کسب کند تا فاصله‌اش با والتری بوتاس که سوم شده بود کاهش یابد. از دیگر نکات جالب جدول رانندگان می‌توان به اختصاص یافتن رده‌های هفتم و هشتم به رانندگان با استعداد تیم مک‌لارن یعنی کارلوس ساینز و لندو نوریس اشاره کرد.

در جدول تیمی اما تغییر خاصی رخ نداد جز آنکه مک‌لارن توانسته تیم اول جدول «Best of the Rest» لقب بگیرد؛ این لقب در فرمول یک به رده سوم به بعد جدول تیم‌ها اطلاق می‌شود زیرا سه رده برتر طی سالهای اخیر همیشه در اختیار تیم‌های مرسدس بنز، ردبول و فراری بوده است. مرسدس فاصله کاملا امنی با فراری ایجاد کرده است. یک نکته جالب دیگر جدول تیمی آنکه از 22 امتیاز تیم آلفا رومئو، 21 امتیاز توسط کیمی رایکونن به دست آمده و تنها یک امتیاز را جووناتزی، آن هم در همین گرندپری اتریش کسب کرده است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از دیدار های مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه و در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و سرخ ها برای اندک امیدواری خود جهت حضور در رقابت های آسیایی سال آینده باید دست پُر از زمین بازی خارج شوند.

حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور در این فصل و تا به اینجای مسابقات، ۱۳ کلین شیت داشته و با یک اختلاف کمتر نسبت به سید حسین حسینی در جایگاه دوم برترین دروازه بانان این فصل قرار گرفته است. دروازه بان شماره یک استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب است و این فرصت ویژه برای پورحمیدی مهیا شده تا بتواند با بسته نگه داشتن دروازه خود برابر استقلال بار دیگر به صدر جدول تعداد کلین شیت در فصل بیست و سوم برسد.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092900

دیگر خبرها

  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!