Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید نادر عبادی ، شهید شاخص شهرستان همدان در سال ۹۸ معرفی شده است که به عنوان ساعت گردان در بین رزمندگان شناخته می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم مطهری فرمانده گردان غواصی جعفر طیار لشکر انصار‌الحسین(ع) همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص شخصیت شهید شاخص شهرستان همدان در سال ۹۸ گفت: شهید نادر عبادی نیا طلبه جوان ۱۷ تا ۱۸ ساله ای بود که بسیار جوان و خوش سما و خوش صدا بودند و در یک کلام می توان گفت رزمنده تمام عیار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهید با آن که در تهران و قم درس خوانده بود اما برای عملیاتها خود را می رساند و در عملیات ۲۰ شهریورماه جزیره مجنون هم حضور داشتند.

مطهری بیان کرد: در عملیات کربلای ۴ خودش را به گردان رساند و در گردان غواصی حضور داشتند و با توجه به اینکه لباس روحانی بر تن داشتند برای تبلیغات فرستاده می شدند که ایشان قبول نمی کردند و اصرار داشتند در رزم شرکت کنند .

این رزمنده دفاع مقدس افزود: شهید علاوه بر اینکه کار فرهنگی انجام می داد و خوش صوت و در برنامه ها و مناسبتها شرکت می کردند و علاوه بر آن در آموزشهای غواصی که بسیار سخت و طاقت فرسا بودند و در شرایط سختی برگزار می شد شرکت می کردند و همیشه حضور فعال داشت.

این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: شهید در آموزش ها بسیار خوب و فعال بود چون اگر بعد از آموزش ها در تست نمره قبولی را کسب نمی کردند در شب عملیات خط می خوردند و در زمان عملیات و تقسیم سلاح ها با وجود اینکه جثه قدرتی و درشتی نداشت آر پی جی را برمی داشت، هر چند کار با آن بدن ورزیده نیاز داشت.

 وی تاکید کرد: علاوه بر آن با توجه به خلق و خوی نیکویی که داشت همه بچه های گردان شیفته و خواهان آن بودند و به ساعت گردان معروف بود چرا که همیشه ده دقیقه قبل از اذان صبح مقدمات را فراهم می کردند .

این رزمنده همدانی گفت:یک روز آقای جامه بزرگ که معاون گردان بودند هر چه اصرار کردند وی برای پیش نماز اقدام نکردن و بعد از آن متوجه شدیم که نماز شب وی قضا شده است و به همین علت پیش نماز نشدند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش کاتا ناگه نوکاتا، ستاره موسوی و حنانه رحمانی از شهرستان بهار با امتیاز ۳۵۶ نشان طلا را به خود اختصاص دادند و نگار و نیکا مرادی از همدان با ۲۰۴ امتیاز نشان نقره گرفتند.

همچنین در بخش کاتامه نوکاتا، عارفه و مائده سروش مهر از همدان با امتیاز ۳۶۲ به نشان طلا و پریسا قره خانی و صبا شیری از بهار با امتیاز ۳۶۱ به نشان نقره دست یافتند.

در بخش جونو کاتا هم زهرا سلطانی و نازنین زمانی از بهار با امتیاز ۳۹۷ موفق به کسب نشان طلا شدند.

این رقابت‌ها با شرکت جودوکارانی از همدان و بهار در خانه جودو شهیدسپهری همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین