Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورکاظم شایسته گفت: مرحله دوم و سوم طرح مبارزه با برند‌های محرز پوشاک قاچاق از هفته آینده شروع می‌شود.

گروه بازرگانی بازارنیوز: مصطفی پورکاظم شایسته ،معاون حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز درباره طرح مبارزه با برندهای محرز پوشاک قاچاق گفت:  خوشبختانه یکی از جهت گیری‌های اصلی برای مبارزه با کالای قاچاق با الهام از فرمان مقام معظم رهبری، به ویژه در این فرازی که فرمودند «برخورد قاطع از پیش از مبادی تا سطح عرضه مورد توجه قرار بگیرد»، در سال 97 ، طرحی را در تهران و در ادامه در 8 استان بزرگ کشور که بیشترین قاچاق محرز پوشاک را داشتند،عملیاتی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تهران، این طرح در اغلب «مال»های بزرگ انجام شد. بخشی از این کار را اصناف و مال ها انجام دادند.پاک سازی انجام و تابلو ها برداشته شد و پوشاک محرز قاچاق کشف و ضبط و پرونده هایی هم تشکیل شد. 28 پرونده تشکیل و عدد و رقم قابل توجهی کالا جمع آوری و تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

شایسته با تاکید بر تسری این طرح به سراسر کشور، افزود :  برای این که این تلقی صورت نگیرد که این طرح مقطعی بوده و ادامه نخواهد داشت، به صورت مستمر رصد،عملیات و اجرا می شود. مرحله دوم و سوم این طرح از هفته بعد و هفته های آینده انجام خواهد شد.

شایسته در پاسخ به این سوال که آیا ارائه اسناد گمرکی می تواند راه حلی برای دور زدن این طرح توسط قاچاقچیان باشد، گفت:  متاسفانه ما به دلیل تشتت ، اختلاف و تعددی که در مراجع صدور مجوز ها و مستندات لازم برای واردات داریم،بدر برخی موارد از این مستندات  استفاده شده است اما خوشبختانه اشراف کافی و لازم وجود دارد.

وی افزود: شناختن یک سند معتبر از غیر معتبر برای مجموعه دستگاه هایی که طرح را اجرا  می کنند آسان تر از خیلی از دستگاه ها و افراد دیگر است. در مواردی این اسناد، ارائه شده و ما بررسی کردیم. اگر کسی صاحب حق بوده، او را تایید کردیم  و کسانی که با اسناد جعلی، منسوخ شده و زمان گذشته اقدام کردند، تشکیل پرونده دادیم و با آنها برخورد کردیم.

شایسته در پایان گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در حوزه برخورد با قاچاق پوشاک نداریم، ولی هر کس، مستنداتی در این زمینه دارد، می تواند آن را ارائه کند و با توجه به سامانه ها  و فرآیندهایی که تعریف کردیم، شناسایی آنها برای ما کار آسانی است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EOf برچسب ها: پورکاظم شایسته ، قاچاق پوشاک ، پوشاک

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قاچاق پوشاک پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده

مدیران باشگاه استقلال از هفته آینده برای تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر جواد نکونام اقدام می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم

استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده