Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتی حضور مائوریتزیو ساری در یوونتوس نیز باعث نشد تا این تیم برای حفظ گونزالو هیگواین تمایل نشان دهد.

طرفداری- یوونتوس برای خریدهای گران‌قیمت خود از جمله ماتیاس ده لیخت، درنظر دارد هزینه‌های مازاد خود را کاهش دهد و یکی از کسانی که بالاترین دستمزد را در یوونتوس دریافت می‌کند، گونزالو هیگواین است.

به گزارش رومئو آگرستی، چلسی از بند خرید گونزالو هیگواین، مهاجم 31 ساله آرژانتینی استفاده نکرد و در نتیجه وی به یوونتوس بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در نتیجه این امر، با نیکولاس هیگواین، ایجنت هیگواین تماس گرفته و به او اعلام کرده که علاقه‌ای برای حفظ این مهاجم آرژانتینی ندارند. حالا هیگواین باید به دنبال مقصد جدیدی باشد و رم ممکن است یکی از مقاصد احتمالی باشد. یوونتوس با پیوستن هیگواین به رم مشکلی ندارد اما با وجود رابطه بسیار خوب یووه و رم، ایجنت هیگواین اعلام کرده بود که این مهاجم در ایتالیا فقط برای یوونتوس بازی می‌کند. یوونتوس نمی‌خواهد دیگر هیگواین را در تیمش داشته باشد و ممکن است رم، مقصد بعدی وی باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه گفت : قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • عکس/ رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده