Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@07:41:18 GMT

وزیر صنعت: قطعه پلوس خودرو در سایپا داخلی‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۳۱۵۱

به گزارش مهر به نقل از سایپا، رضا رحمانی با اشاره به اجرای طرح ملی بومی‌سازی قطعات خودرو و مشارکت خودروسازان در این طرح، افزود: خودروسازان با برپایی نمایشگاه‌های دائمی قطعات، نیازهای خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و صنعت‌گران اعلام کرده‌اند.

وی افزود: سایپا در این طرح توانسته قطعه پلوس خودرو را داخلی‌سازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی، با اشاره به افزایش چند برابری نرخ ارز و تأثیر آن بر قیمت خودرو در یک سال اخیر گفت: هر دستگاه خودرو پراید ۱۶۶۰ دلار ارزبری دارد که این عدد، بیانگر تأثیر افزایش نرخ ارز بر قیمت خودرو است.

بر اساس این گزارش، پروژه داخلی‌سازی پلوس خودرو در شرکت مگاموتور سایپا و با استفاده از خطوط شرکت سایپاپلوس به اجرا درآمده و در حال حاضر ظرفیت تأمین پلوس ۱۰۰ هزار دستگاه از انواع محصولات سایپا با استفاده از توانمندی‌های موجود و بهره‌برداری از خطوط تولید داخلی فراهم شده است.

اجرای موفقیت‌آمیز پروژه بومی‌سازی پلوس محصولات سایپا، ۵ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی برای کشور ایجاد کرده و در صورت استفاده کامل و حداکثری از ظرفیت‌های مگاموتور و سایپاپلوس، این شرکت‌ها قابلیت تامین پلوس ۳۰۰ هزار خودرو در سال را خواهند داشت که در این‌صورت، میزان صرفه‌جویی ارزی سالانه از این محل به ۱۵ میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت

سایپا اعلام کرد مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو را مطابق قرارداد تحویل خواهند گرفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایپا، مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه 1402 بود، همین خودرو، مطابق قرارداد و مهلت زمانی 15 روزه برای تکمیل وجه با قیمت 287 میلیون و 486 هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

دعوتنامه خودروی ساینا.اس دوگانه سوز که تحویل آنها بهمن و اسفندماه سال گذشته بود، تعیین تکلیف و این فرصت فراهم شد که مشتریان در صورت دلخواه، کوییک.اس با استاندارد 85گانه و یا ساینا.اس با استاندارد 85گانه را تحویل بگیرند.  

به منظور تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز با موعد تحویل بهمن و اسفندماه سال 1402،‌ دعوتنامه خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و ساینا.اس با استاندارد 85گانه به صورت کاملا اختیاری ارسال شده و دعوتنامه خودرو ثبت نامی بر اساس قراداد مشتری ارسال می‌شود.

همچنین این فرصت فراهم شده است که ثبت‌نام کنندگان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان بهمن و اسفندماه 1402 است بر اساس پیشنهاد گروه خودروسازی سایپا،‌ خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و یا ساینا.اس با استاندارد 85گانه را تحویل بگیرند. بدین جهت مشتریان برای آنکه بخواهند طبق این دعوتنامه اقدام کنند،‌ یک هفته مهلت برای تکمیل وجه دارند و زمان فاکتور خودرو،‌ حداکثر یک هفته پس از واریز وجه است.

در این دعوتنامه قیمت کوییک.اس با استاندارد 85گانه 298 میلیون و 884 هزار تومان و قیمت ساینا.اس با استاندارد 85گانه حدود حدود 340 میلیون و 196 هزار تومان است.
لازم به ذکر است در صورتی که پذیرش مشتری مشمول سهم تورمی شود،‌ مبلغ سهم تورمی از قیمت خودرو کسر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید