Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار عصر چهارشنبه در دیدار هیأت خدام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و پرچم مقدس این حرم مطهر اظهار داشت: دشمنان حتی در شهر قم که محل شکل گیری انقلاب و مرجعیت دینی و شهری مذهبی است نیز اقدام به ترویج بی بند و باری و هنجار شکنی می‌کنند.

وی افزود: عموم مردم و قشر جوان و به ویژه بانوان باید با تاسی و الگوگیری از شخصیت والای حضرت فاطمه معصومه (س) نسبت به پایبندی در امر عفت و حجاب اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی تبار با تقدیر از هیأت خدام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه نسبت به آوردن پرچم بارگاه منور آن بانوی گرامی در استان ایلام به قصد تبرک گرفتن مردم از پرچم مقدس تاکید کرد: مردم استان ایلام حقی بزرگ بر گردن انقلاب و مسئولان کشور دارند و با آمدن این پرچم فضای استان عطرآگین به بوی معطر حرم حضرت فاطمه معصومه شده است.

روحانی هیأت کاروان خدام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه نیز در این دیدار گفت: هدف اصلی از آوردن پرچم حرم مطهر و سفر خدام به استان ایلام این است کسانی که توفیق و سعادت زیارت بارگاه مطهر را ندارند این پرچم مقدس را زیارت کنند.

حجت السلام محمدحسین بهمنی روحانی ابراز امیدواری کرد: پرچم مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه مایه برکت و آرامش برای مردم ولایت مدار و مؤمن استان ایلام شود و پرچم بارگاه این بانوی مکرمه خیر و شادمانی را برای مردم استان ایلام به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایرنا، ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهیدان سردار قنبرجم زاده، شهید بسیجی ولی اله میرزایی، نریمان محمدبیگی از شهدای اصناف و دانشجوی شهید حمید زرگوشی که بعد از ۳۰ سال پیکر مطهرش تفحص و شناسایی شد از دیگر برنامه‌های هیأت خدام حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در روز اول حضور در استان ایلام بود.

این هیأت به مدت ۱۰ روز تا ۱۸ تیرماه به مناسبت دهه کرامت در جمع مردم شهرستان‌های تابعه استان به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی می‌پردازند.

۷۱۷۲/‏۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام فرهنگی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات