Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دکتر آخوندي تاکيد کرد: شرکت هاي بيمه اي جزيره کيش مي توانند پايلوت فعاليت هاي بيمه اي کشور باشند
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش در نشست با حضور دكتر آخوندي معاون اقتصادي و سرمايه گذاري سازمان منطقه آزاد كيش و روساي شرکت هاي بيمه، شيوه هاي اثر بخشي بيشتر بيمه ها و بهبود روند فعاليت آنها در منطقه آزاد كيش بررسي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دكتر آخوندي در اين نشست با اشاره به جايگاه صنعت بيمه در اقتصاد كشور گفت: شرکت هاي بيمه با بهره مندي از ابزارهاي نوين و محصولات جديد در کنار حمايت سازمان مي توانند در اين منطقه آزاد به گونه اي عمل کنند که پايلوت اجراي طرح هاي نوين در کشور باشند.
آخوندي با اشاره به حمايت از چهار شرکت بيمه مستقيم اميد، حافظ، ايران معين و آسماري که در منطقه آزاد به ثبت رسيده اند افزود: وجود شرکت هاي متعدد بيمه اي حق انتخاب هاي متعددي را براي افراد فراهم مي کند و آنها بايد با ايجاد بازار رقابتي سالم به دنبال ارتقا کيفيت ارايه خدمات باشند؛ به نحوي که منجر به افزايش رضايتمندي ساکنان و سرمايه گذاران شود.
معاون اقتصادي و سرمايه گذاري سازمان منطقه آزادکيش افزود: طرح هاي جديد از جمله ساخت هتل و مراکز گردشگري، ايجاد زيرساخت ها نظير بنادر و فرودگاه کيش منجر به رشد سبد بيمه اي جزيره مي شود.
وي با اشاره به ارائه خدمات متنوع بيمه اي نظير بيمه خودرو، عمر، سلامت، آتش سورزي، تضمين کيفيت محصول، اعتباري در کشورهاي جهان گفت: توجه به آموزش خدمات نوين بيمه اي و فرهنگ سازي به شرکت هاي بيمه کمک مي کند تا با بازارسازي به ارايه محصول جديد بپردازند و از ايجاد جنگ رقابتي مخرب پرهيز کنند.
آخوندي با اشاره به اهميت رضايتمندي مشتريان ابراز اميدواري کرد شرکت هاي بيمه با ارائه خدمات مناسب از جمله خدمات ويژه در محل کار مشتريان حقوقي، استفاده از فضاي مجازي و راه اندازي اپليکيشن در جهت رفاه سرمايه گذاران و ساکنان کيش عملکرد مطلوب تري داشته باشند.
معاون اقتصادي و سرمايه گذاري سازمان همچنين در خصوص پرداخت به موقع خسارت و لزوم پايبندي شرکت هاي بيمه به تعهدات خود افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، در مرحله نخست شرکت هاي بيمه تذکر و سپس اخطار دريافت خواهند کرد. در صورت تکرار تخلف نيز مجوز فعاليت نمايندگي و يا شعبه آن شرکت لغو خواهد شد.
وي سرمايه گذاران و ساکنان کيش را جامعه هدف بازار بزرگ صنعت بيمه اي جزيره کيش برشمرد و گفت: معرفي مناسب بيمه هاي عمر و پس انداز، زلزله و آتش سوزي بازار بيمه اي بسيارخوبي را در کيش ايجادمي کند.
آخوندي با اشاره به پيگيري تشكيل دبيرخانه بورس بين الملل در کيش از برگزاري نشستي با حضور مسئولان وزارت اقتصاد، سازمان بورس، دبيرخانه مناطق آزاد در ماه جاري خبر داد و افزود: با توجه به راه اندازي مرکز مالي در آينده نزديک، بيمه ها بايد آمادگي استقرار شعب فعال در اين مرکز در کنار بيمه هاي خارجي را داشته باشند و از اين فرصت براي همکاري مشترک در عرصه بين المللي و ارايه خدمات به روز و مطابق با استاندارد هاي بين المللي استفاده کنند.
در اين جلسه روساي شرکت هاي بيمه مستقر در جزيره کيش نيز موارد متعددي را در خصوص مشکلات کنوني و چالش هاي پيش روي توسعه فعاليت خود مطرح کردند.
همچنين شرکت هاي بيمه اي با اشاره به هزينه هاي بالاي خسارت پرداخت شده در پنج سال گذشته و پرداخت بالغ بر 500 ميليارد ريال خسارت بيمه نامه هاي شخص ثالث و بدنه اتومبيل، آمادگي خود را براي همکاري با پليس راهور و کمک مالي جهت اصلاح مسيرهاي حادثه خيز جزيره اعلام کردند.
انتخاب شرکت هاي بيمه بر اساس نرخ قيمت و عدم توجه به سابقه پرداخت مطالبات زيان ديدگان، محدوديت فعاليت شرکت هاي ثبت شده در منطقه آزاد کيش در سطح مناطق آزاد و ويژه تجاري و اقتصادي از جمله سايرموارد عنوان شده در اين نشست بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

کد خبر 6097730

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است