Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری حسابدار مجرم توسط پلیس فارس

سرهنگ حبیب الله رجبلی رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: یکی از شهروندان با ارائه پرونده قضایی با موضوع برداشت غیر مجاز به این پلیس، خواستار رسیدگی به پرونده خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت که کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات کارشناسی و فنی خود موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم این پرونده یکی از اعضای حسابداری شرکت بود که با ترفند‌های خاص خود مبالغی را از حساب شرکت برداشت و با روش‌های مختلف به صورت اینترنتی این مبالغ را به حساب خود واریز می‌کرده است.

سرهنگ رجبلی از عموم شهروندان و خصوصا صاحبان مشاغل درخواست کرد که ابتدا نسبت به فعال کردن سامانه پیامکی حساب خود اقدام و در ادامه نسبت به ارجاع امور خود به افراد مطمئن و بررسی ماهیانه صورتحساب‌های مالی خود اقدام نمایند.

رئیس پلیس فتا فارس گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۴ گزارش کنند.

کشف ۲۰ تن گندم قاچاق در پاسارگاد

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی پاسارگاد بیان داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۰ تن گندم قاچاق که فاقد مدارک قانونی بود کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ نیکبخت در پایان با اعلام این که ارزش گندم‌های قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان درون خودرو با ۱۰ فقره سرقت در مهر

سرهنگ غلامرضا فرمانی فرمانده انتظامی شهرستان مهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در سطح حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی و تعقیب ومراقبت‌های مداوم، در این خصوص ۲ سارق شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده، به ۱۰ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات موفق شدند اموال سرقتی از قبیل جک خودرو، باطری خودرو، تعدادی آچار، تعدادی باند و پخش، شش حلقه لاستیک، یک عدد رینگ و تعداد زیادی وسایل و قطعات خودرو را کشف کنند.

سرهنگ فرمانی به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از پارک کردن خودرو در مکان‌های خلوت و قرار دادن اموال با ارزش خود بر روی صندلی که باعث تحریک سارقان می‌شود، خودداری کنند.

۴۹ فقره سرقت در پرونده سارقان

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مدموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش مأموران انتظامی و طی دو هفته گذشته ۴۷ سارق شناسایی و دستگیر شدند که در بازجویی‌ها و تحقیقات تکمیلی به ۴۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت سرقت ازمنزل، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، اتومبیل، موتورسیکلت، داخل خودرو، قطعات خودرو، کیف قاپی و احشام را از جمله سرقت‌های این افراد عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زراعتیان در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت اصول امنیتی و حفاظتی نظیر بکارگیری نگهبان محله، دوربین، قفل، حفاظ و نرده مناسب در پیشگیری از سرقت پلیس را یاری کنند و درصورت مشاهده اینگونه موارد مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲ قاچاقچی با ۱۹۳ کیلو تریاک

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در این خصوص گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "قیر - فیروزآباد"، به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و دستور ایست می‌دهند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار می‌کند.

سرهنگ مهدی جوکار ادامه داد: پس از طی مسافتی در نهایت خودرو توقیف و در بازرسی از آن ۱۹۳ کیلو تریاک کشف شد.

وی افزود: در این خصوص ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۶۰ رأس گوسفند قاچاق در ارسنجان

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی ارسنجان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۶۰ رأس گوسفند قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان گفت: ارزش این احشام قاچاق برابر با نظر کارشناسان مربوطه، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۲۹ کیلوگرم تریاک در لارستان

سرهنگ داوود امجدی فرمانده انتظامی لارستان با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه خودرو رانا قصد انتقال مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی این شهرستان را دارد، موضوع در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: مأموران با ایجاد ایست و بازرسی و کنترل محسوس و نامحسوس خودروها، خودرو رانا مورد نظر را توقیف و در بازرسی از آن ۲۹ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

گردوی قاچاق میلیاردی در خرم بید

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرم بید بیان کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی "شهید جنتی فر" این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، یک تن و ۴۲۰ کیلوگرم گردو قاچاق که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بود، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: ارزش گردو‌های قاچاق مکشوفه برابر نظرکارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۱۰۰ گرم شیشه و ۳۰گرم تریاک توسط ماموران کلانتری‌های ۲۲ تبریز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان آرا در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران سخت کوش کلانتری ۲۲ تبریز پس از تحقیقات فنی و پلیسی افرادی که در زمینه تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر در تبریز فعالیت می‌کردند، مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ طالقانی در یک عملیات پلیسی در ۲۴ ساعت گذشته یک متهم را دستگیر و به کلانتری دلالت دادند. در بازجوئی از محل اختفای متهمان مقدار ۳۰ گرم شیشه و ۳۰ گرم تریاک و سایر آلات‌ و ادوات مصرف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و یک دستگاه خودرو توقیف و تحویل پارکینگ شد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم پیدا کند.

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار که با قمه کشی و شرارت و تخریب اموال باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم و اخلال در نظم عمومی شده بود خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر شرارت و قمه کشی و تخریب اموال توسط فردی در یکی از محلات شهرستان که باعث ایجاد رعب وحشت در محل شده و قبل از رسیدن ماموران متواری شده بود موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات اولیه هویت واقعی متهم و مخفیگاه وی را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند شرور سابقه دار را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل دهند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: اختلال در نظم و امنیت عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد کسانی بخواهند آرامش جامعه را برهم بزنند.

احتکار ۱۳ تن خمیرمایه و کنجد در بناب

فرمانده انتظامی بناب نیز از کشف ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی احتکار شده به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی، به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی، با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون، سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بستان آباد

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و کشف پنج فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدعلی نایب زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان بستان آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ متهم سابقه دار و حرفه ای به هویت های معلوم و کشف آلات و ادوات سرقت شدند، افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته متهمان دستگیر شده به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان و روستاهای اطراف اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای ارتقاء امنیت و مبارزه با مجرمان و متخلفان در حال تلاش است، از مردم درخواست کرد: شهروندان عزیز ضمن هوشیاری در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمپ ۴۸ واحد صنفی متخلف در شهرستان مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند نیز از پلمپ ۴۸ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و کار و عدم رعایت مقررات خبر داد.

سرهنگ علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس درمرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ و تذکر لسانی صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی خاطر نشان کرد: در راستای ارتقاء کارآمدی صنوف، اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبه‌ای و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد وار شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد