Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@11:35:49 GMT

وضعیت بازار موبایل هفته آینده مشخص می‌ شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۳۴۹۷

وضعیت بازار موبایل هفته آینده مشخص می‌ شود

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل درباره وضع بازار موبایل گفت: طی هفته آینده وضع بازار موبایل مشخص می‌شود.رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل ادامه داد: حدود چهل روزی است که بسیاری از شرکت‌ها ثبت سفارش کردند و این درحالی است که باید منتظر ماند که آیا این شرکت‌ها می‌توانند سهم بازار را تأمین کنند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اگر شرکت‌ها قادر نیستند که کمبود بازار را تأمین کنند، اجازه دهند واردکنندگان با واردات کمبود و نیاز بازار را جبران کنند.به گفته درستی، باتوجه به آنکه نرخ ارز در بازار کاهش یافته است؛ اما قیمت موبایل تغییر نکرده و باید علت این امر را جویا شد.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل در پاسخ به این پرسش که تعیین تکلیف ۶۶۰ هزار گوشی به جا مانده در گمرک به کجا رسیده است، اظهار کرد: بسیاری از این گوشی‌ها روانه بازار شده‌ و تعداد اندکی از آنها در گمرک باقی مانده است.درستی تصریح کرد: هدف ما آن است که بتوانیم گوشی مورد نیاز بازار را تأمین و رضایت متقاضیان را جلب کنیم.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل تأکید کرد: امیدواریم که بازار موبایل بتواند به یک ثبات قیمت برسد تا سودجویان و دلالان از این موضوع سوءاستفاده نکنند.درستی گفت: امیدواریم همکاری دولت و اصناف بیشتر شود تا بازار روند مطلوب‌تری به خود بگیرد.

 

ایران جیب

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: واردکنندگان خودرو اقتصاد جام نیوز گمرک موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، «سجیع عطیه» از نمایندگان پارلمان لبنان در گفت و گویی رادیویی تاکید کرد: اواخر هفته جاری و یا نهایتا هفته آینده زمانی تعیین کننده برای توافق درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان است.

وی در ادامه افزود: فراکسیون اعتدال ملی لبنان در روزهای آینده نتیجه رایزنی های خود درباره موضوع انتخاب رئیس جمهور جدید را اعلام خواهد کرد، همزمان با این مساله قرار است که «جبران باسیل» رهبر جریان ملی آزاد با «سمیر جعجع» رئیس حزب قوات لبنانی دیدار و گفت و گو داشته باشد.

وی تاکید کرد: اعضای فراکسیون اعتدال ملی همچنین در روزهای آینده دیداری با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان خواهند داشت و در این جلسه به طور جدی درباره خروج از خلاء ریاست جمهوری رایزنی خواهند کرد.

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به وجود فشارهایی از سوی فرانسه و آمریکا برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان و خروج از خلاء طولانی ریاست جمهوری، تاکید کرد: من از گروه های سیاسی لبنانی می خواهم که با در نظر گرفتن منافع ملی موانع را کنار گذاشته و مسیر را برای انتخاب رئیس جمهور جدید هموار کنند.

کد خبر 6086726 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان