Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:33:55 GMT

ادعای مهندسی انتخابات توسط سپاه دروغی بیش نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۴۱۶۱

ادعای مهندسی انتخابات توسط سپاه دروغی بیش نیست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه باید در عرصه سیاسی؛ تبیین و آگاه سازی، بصیرت افزایی جامعه و دعوت از مردم برای حضور پای صندوق های اخذ رای و بیان معیارها و ملاک های افراد اصلح را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه ، شامگاه(12تیر) در نشستصمیمی با بسیجیان ناحیه مقاومت امیرالمومنین(علیه السلام) در سالن همایش آموزش و پرورش ناحیه یک ضمن تبریک دهه کرامت گفت: امیدوارم از این ایام پر برکت بهره کافی را ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بحث برجام از سوی آمریکایی ها فریبی بیش نیست؛ گفت: تامین دارو و غذا و بسیاری از چهارچوب هایی که در 3 سال گذشته باید انجام می دادند، انجام نداده و حرکت هایی که انجام می دهند دروغ و فریب است؛ اروپا و آمریکا جدا نیستند  و یک سکه دورو هستند و هیچ فرقی بین آن ها نیست و در طول 40 سال انقلاب اسلامی در همه صحنه ها اروپایی ها در کنار امریکایی هستند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ورای این مسائل، هزار میلیارد دلار روابط اقتصادی بین آمریکا و اروپا است و اروپا تسلیم و برده آمریکا است و آمریکایی ها کاملا" مسلط به آنها هستند؛ در خصوص سرنگون کردن پهپاد بدون سرنشین آمریکا گفت: این پرنده قادر بود 950 کیلوگرم مواد منفجره را حمل کند و در نقاطی که مرکز داده شده بود می توانست بمباران کند که با همت و هوشیاری مسئولین، موشک ها توانستند در 58 هزارپا یعنی 18 کیلومتر بالای زمین، این پرنده را مورد هدف قرار دهند و سرنگون کنند.

 

 

 

سردار ابوحمزه با بیان اینکه حرکت آمریکایی ها روانی و بلوف سیاسی است و طبق فرموده مقام معظم رهبری باید استقامت و مقاومت و ایستادگی کرد و به هیچ عنوان در هیچ جایگاهی عقب نشینی نکنید؛ افزود: طبق فرموده مقام معطم رهبری باید در مقابل آمریکا و اروپا به شکل متناظر رفتار کنید که یک کار انجام داد و مطمئن شدید کار انجام دهید ولی متاسفانه تیم مذاکره کننده ما غفلت کرد و تمام تعهدات را بدون گرو کشی انجام داد.

 

 

 

وی با تاکید براینکه چه در زمان امام و چه در زمان مقام معظم رهبری باید گوش به فرمان ولی خدا باشیم، تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری که فرمود "هر کس به امریکا اعتماد کند سیلی می خورد" لذا هر زمان گوش به فرمان بودیم کار پیش رفته و هرکجا غفلت کردیم سیلی خوردیم؛  مسئولین و مردم اگر می خواهند با عزت و سربلندی زندگی کنند باید از منویات و راهنمایی مقام معظم رهبری تبعیت کنند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص اینکه گفته شده است که سپاه و بسیج دنبال مهندسی انتخابات است دروغی بیش نیست، افزود: چه سپاه، چه بسیج کاری که باید انجام دهند در جهت امنیت، رسیدگی به محرومین و ... است و کاری که سپاه باید در عرصه سیاسی انجام دهد، تبیین و آگاه سازی، بصیرت افزایی جامعه و دعوت از مردم برای حضور پای صندوق های اخذ رای و بیان معیارها و ملاک های افراد اصلح است.

 

 

 

وی با تاکید براینکه سپاه و بسیج به هیچ عنوان وارد مصداق نخواهند شد افزود: نه سپاه نه بسیج  پشت هیچکس نیستند بلکه برای انقلاب و مردم هستند و برای احزاب و گروه ها و جناح ها نیستند و ما نمی توانیم چوب حراج به سپاه و بسیج بزنیم که نماینده ای انتخاب و وارد مجلس شود.

 

 

سردار ابوحمزه در ادامه به بحث حوزه های علمیه پرداخت و گفت: در کشور حدود 4 و نیم میلیون دانشجو و 8 میلیون نفر در مقاطع تحصیلی داریم اما مجموع طلبه ها و روحانیون 300 هزار نفر است که این خلا را بسیج باید جبران کند.

 

 

وی گفت: در استان کرمان حدود 3 هزار مسجد داریم که 50 درصد آنها تعطیل هستند لذا باید تعداد کثیری ازجوانان بروند و درس طلبگی بیاموزند.

 


 
ابوحمزه در خصوص بحث فضای مجازی گفت: متاسفانه جوانان و نوجوانان دچار آلودگی شده اند که از تکنولوژی و فناوری باید از جنبه مثبت استفاده کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه این تکنولوژی 3 اثر مخرب و منفی بر جامعه می گذارد گفت: اول اینکه خشونت را افزایش می دهد، دوم اینکه به شدت مسائل جنسی و شهوانی را ترویج می دهد و سوم اینکه استرس و اضطراب و ترس را در انسان زیاد می کند و قدرت تصمیم گیری و اراده را ضعیف می کند.

 

 

 

سردار ابوحمزه گفت: در خصوص بحث ازدواج جوانان گفت: طبق آمار 13 میلیون دختر و پسر مجرد در کشور داریم که باید سمت ازدواج آسان برویم زیرا سن ازدواج دختران به 29 تا 30 رسیده و سن ازدواج پسران به 33 تا 34 رسیده است و میزان ازدواج در جامعه ما سیر نزولی دارد که نتیجه این است که مسائل و تعصبات را وارد ازدواج کرده ایم.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خراسان جنوبي استان بوشهر دیدار با بسیجیان سردار ابوحمزه سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس