Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل در روز چهارشنبه، مجید الهی راد اظهار داشت: اکنون این کالاها بین ۳۲۰ خانوار سیل زده استان در شهرستان های مختلف در حال توزیع است.

وی از آغاز فعالیت بسیج سازندگی و گروه های جهادی برای بازسازی واحدهای خسارت‌دیده از سیل و بارندگی از ۱۳ تیرماه امسال خبر داد و گفت: در این راستا با سپاه تفاهم نامه منعقد شده و در مرحله اول، تکمیل و بازسازی ۳۵۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل و بارندگی به بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد با بیان اینکه بر اساس تفاهم‌نامه کمیته امداد با سپاه استان امسال ۷۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم و روستایی ساخته می‌شود گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهر راز، ۱۵۰ واحد ویژه مددجویان جرگلان، ۲۰ واحد نیز در مانه و سملقان و ۸۰ واحد در دیگر شهرستان های استان ساخته می شود.

وی افزود: علاوه بر بازسازی واحدهای سیل زده، ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز برای تکمیل، بازسازی و دیوارچینی به گروه های جهادی استان واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین از ورود گروه جهادی دبیرستان مفید تهران برای ساخت واحدهای آسیب‌دیده مددجویان به شهر لوجلی شیروان خبر داد و گفت: این گروه جهادی نیز به مدت ۱۰ روز در این شهرستان کار ساخت واحدهای مسکونی مددجویان محروم را بر عهده خواهد داشت.

وی اظهار داشت: تأمین مسکن مناسب و ایجاد اشتغال دو رویکرد اصلی مشارکت سپاه با کمیته امداد در استان است.

هم اکنون ۳۳ هزار خانواده با جمعیت ۵۳ هزار نفر در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

سیل ۶۳۰۰ واحد مسکونی خراسان شمالی را تخریب کرد که افزون بر یکهزار واحد آن خانه های مددجویان است.

۳۰۰۷/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق سیل زده کمک های مردمی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی