Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:46:41 GMT

رامسر فاقد کمربندی است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۴۲۵۶

رامسر فاقد کمربندی است

به گزارش خبرنگار مهر محمد آزاد شامگاه چهارشنبه در اجلاس عمومی روسای اتحادیه های صنفی گفت: با تعامل، همراهی، همدلی و مشارکت مردم و کنار هم بودن مسئولان، اعضای شورای تامین و سایر دستگاه ها با رویکرد اجتماعی و تعاملی مشکلات با کمترین هزینه حل می شود.

فرماندار رامسر گفت: در سال جاری با تلاش تمامی دستگاهها و نهادها از پروژه های بزرگ و کوچک بهره برداری می شود که اثرات ملموسی در جای جای شهرستان به جا خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد آزاد درباره رسیدگی به امورات شهر و روستاها با اشاره به اینکه حب و بغض به جایی ندارم خاطر نشان کرد: خدمات رسانی به تمامی نقاط شهر و روستا به صورت یکسان انجام می شود و نگاه ما در راستای توسعه منطقه و پیشبرد اهداف نظام و دولت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: در حوزه سلامت در بیمارستان امام سجاد و شبکه بهداشت و درمان اقدامات خوبی انجام شده است که در بیمارستان بیش از ۴۰ پزشک متخصص و جراح مغز و اعصاب فعالیت دارند و دستگاه سی تی اسکن و دستگاه ماموگرافی به بیمارستان امام سجاد آورده شده و اورژانس در ۲ طبقه احداث شده است.

فرماندار رامسر تصریح کرد: سد معبر دغدغه شهروندان بوده و روسای اتحادیه های صنفی از ایجاد سد معبر که سبب تضییع حقوق شهروندان می شود پیشگیری کنند.

محمد آزاد با انتقاد از نصب تابلوها به شکل نامناسب در شهر گفت: با توجه به موقعیت گردشگری و توریستی رامسر اکثریت گردشگران و شهروندان نسبت به نامنظم بودن تابلوها گله دارند.

فرماندار رامسر تصریح کرد: همچنین عدم وجود کمربندی مناسب سبب ورود تریلی و ماشین های سنگین به شهر، ترافیک و کندی عبور مرور ترافیک و نارضایتی مردم شده است.

علی قیصری فرمانده انتظامی رامسر نیز در اجلاس عمومی اتحادیه های صنفی با بیان اینکه به عنوان یک سرباز در این شهرستان به صورت شبانه روز در خدمت مردم برای ایجاد و حفظ امنیت کوشا هستم گفت: نیروی انتظامی در پلمپ واحدهای صنفی فاقد مجوز راسا وارد نمی شود و اگر تخلفی صادر شود از سوی اصناف بررسی می شود.

وی درباره عدم وجود پارکینگ در هایپر مارکت ها گفت: هاپیر مارکت ها دارای پارکینگ نیستند و صلاحیت ترافیکی آنها از سوی پلیس راهور تایید نشده و به شهرداری جریمه پرداخت کردند تا مجوز گرفتند.

وی درباره نصب دوربین در مکانهای عمومی گفت: ویلاهای استخر دار در رامسر شبی دو میلیون تومان اجاره داده می شوند که نصب دوربین نسبت به درآمد آن بسیار کم هزینه است.

فرمانده انتظامی رامسر گفت: احداث ایستگاه پلیس در دو نقطه چهار راه خلج و میدان فرودگاه و پایگاه فصلی جواهرده و دالخانی نیز راه اندازی می شود.

کد خبر 4657522

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد آزاد ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر