Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: سه گروه از خادمان حرم رضوی در دهه کرامت در نقاط مختلف استان کرمانشاه حضور دارند. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سید محمد جعفر امامیان با اشاره به اینکه هدف برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید ایجاد شور و نشاط و برکت معنوی در سراسر کشور و سال کشورها است اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در کشور و سایر کشورها طراحی شده و در استان کرمانشاه نیز از دو ماه گذشته برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل شورای سیاست‌گذاری جشن‌های زیر سایه خورشید با ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: حضور سه کاروان از خدام رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افزود: این سه گروه از 15 تیر ماه به صورت منظم در اماکن و مراکز مختلف فرهنگی، احتماعی، اقتصادی و نظامی و نقاط مرزی استان حضور پیدا می‌کنند.

دوازدهمین جشنواره "زیر سایه خورشید" از 17 تیرماه در آذربایجان شرقی برگزار می‌شودجشن زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در استان گلستان برگزار می‌شودگلستان|‌ برگزاری جشن زیر سایه خورشید در 7 کشور، 31 استان و یک‌هزار و 200 شهر

امامیان از برگزاری جشن‌های باشکوه دهه کرامت در سراسر استان خبر داد و گفت: در هر شهر یک نقطه و در شهر کرمانشاه پارک شرقی طاقبستان برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در نظر گرفته شده است و صحن انقلاب نیز در این مکان بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین جشن دهه کرامت فردا ساعت 18 در پارک شرقی برگزار می‌شود افزود: این جشن‌ها هر شب و به صورت ویژه در شب ولادت حضرت رضا(ع) با حضور خادمیاران رضوی برگزار می‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از برپایی ایستگاه‌های صلواتی در این ایام خبرداد و بیان کرد: شب شعر ملکوت نیز در غروب جمعه 21 تیر ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

امامیان با بیان اینکه مراسم «با اجازه امام رضا(ع)» نیز در روز جمعه 21 تیر ماه برگزار می‌شود گفت: در این ویژه برنامه خطبه عقد 40 زوج با حضور خدام رضوی خوانده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی تیر در روز جمعه 21 تیر ماه از پارک شاهد تا میدان طاقبستان و از ساعت 7:30 برگزار می‌شود افزود: سفره اطعام ویژه محرومان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است که همایشی با عنوان مهر هشتم جهت کمک مردمی تشکیل شده است.

امامیان از برگزاری اردوهای سلامت در طول سال و به صورت ویژه در دهه کرامت خبرداد و عنوان کرد: خادمیاران رضوی در حاشیه نماز جمعه به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی می‌پردازند.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی برنامه های دهه کرامت، تاکید کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح همراه با نشاط اجتماعی در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران مراسم دهه کرامت قرار گیرد.

وی به آثار تبیینی و تربیتی و معنوی برنامه های دهه کرامت بر روی نسل جوان و آتیه ساز ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همایش ویژه دختران در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت برگزار شود.

امام جمعه سمنان همچنین خواستار تبیین حجاب و عفاف و سیره حضرت معصومه (س) برای دختران شد و تاکید کرد: از فرصت برنامه های دهه کرامت برای ترویج فرهنگ حجاب و الگو سازی برای دختران استان بهره گیری شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه ابراز رضایت مردم از اجرای طرح نور در جامعه بسیار ارزشمند است، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی است تا مردم ما بتوانند حمایت خودشان را از اجرای طرح نور اعلام دارند.

وی دهه کرامت را زمان خوبی برای بزرگداشت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به خصوص بین نسل جوان دانست و تاکید کرد: تبیین اهمیت حجاب و عفاف محور برنامه های دهه کرامت به خصوص برای نسل آینده ساز استان سمنان باشد.

کد خبر 6092817

دیگر خبرها

  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت